Conferința pornește discuția despre performanța organizațională, discuție ce se pregătește în majoritatea organizațiilor spre final de an prin încheierea procesului de performance management.
Anul 2020 este cu totul atipic și unic. Pentru multe organizații, planul și obiectivele din 2019 au fost puse în așteptare. Procesul de setare a obiectivelor, discuțiile de setare de așteptări au fost în acest an mai agile ca niciodată: din mers, de la o lună la alta, de la o schimbare la alta.
Pe piața angajaților, discuțiile în jurul performanței se împart în ultimele luni în două perspective:
– Perspectiva celor pentru care contextul a afectat foarte mult rezultatele: ne-a fost greu să ne îndeplinim planurile și proiectele, suntem industrie afectată; sau
– Perspectiva creșterii productivității în care lideri din organizații au observat o creștere a productivității angajaților datorate WFH și nevoii de compensare în schimbare.
Ce este și mai bulversant este când cele două perspective sunt adevărate în același timp.
Cum ar trebui să privim ca leaderi performanța echipei acum, când lipsa cifrelor conform așteptărilor nu este rezultatul lipsei de performanță a echipei, ci o rezultantă a unui context nefavorabil?
Într-un mediu foarte greu de controlat, cum va arăta până la final procesul de management al performanței? Cum vom calibra, evalua și pune în context performanța angajaților în contextul WFH pentru mulți dintre ei?
Oare în contextul Covid-19 nu ar trebui să regândim cu totul acest proces și noi, ca specialiști în performance la HR, să construim un nou cadru și să pregătim leaderii pentru acest proces?
Cum măsurăm “meets/exceeds/excel – expectations” și ce fel de conversații de calitate avem acum cu echipa noastră? Cum pregătim liderii pentru aceste conversații și cum calibrăm întreaga organizație pentru ca discuția de final de an să fie motivațională și plină de sens? Dar cum legăm politica de bonusare și compensare de performanță în 2020?
UPDATE: înregistrarea video integrală a evenimentului
TEME DE DISCUȚIE:
Cum pregătim liderii pentru aceste conversații și cum calibrăm întreaga organizație pentru ca discuția de final de an să fie motivațională și plină de sens?
STRUCTURA EVENIMENTULUI: 15:00 – 17:00 (2h)
Moderator: Mihai Zânt – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.
Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov ([email protected]) și Laura Manciu ([email protected])