Conceptul de Employee Experience Journey capăta la începutul anului 2019 forme din ce în ce mai concrete. Companiile investeau resurse și efort pentru a gândi experiențe ce să atragă, să mențină și implice angajații. Deși multe eforturi mergeau cu precădere în acțiuni de tip comunicare și marketing, existau organizații care gândeau la nivel de experiența parcursul angajatului de la primul interviu, trecând prin toate momentele definitorii și continuând cu acțiuni punctuale care să întregească experiența și să aducă sarea și piperul în cultura companiei. Adaptarea pachetelor de beneficii pe diferite profile, gratuitățile din cafeteria, biletele la spectacole, petrecerile, tombolele, micul dejun la birou și câte și mai câte erau gândite ca experiențe care să încante sufletul. (employee affection)
La începutul anului 2020, martie, experiența angajatului se schimbă radical. Și recrutarea. Și experiențele pe care le puteai gândi în campaniile de employer branding sau atragere de candidați. Programele de onboarding se opresc sau ajung să fie mutate în online. Prima zi la birou devine ziua în care sistemul funcționează pe laptopul primit prin curier. Discuțiile valoroase de pe coridor se opresc. Clădirea facută cu un designer, cu mese și scaune perfect alese, nu mai au spațiu în noua realitate. Nu mai ai experiența micului dejun împreună, a fructelor mereu proaspete în cos. Nu mai ai petrecerea de Crăciun și ți-e dor și de cafeaua pe care o tot doreai mai “altfel” de la mașina de cafea.
Și totusi, cu ce înlocuim/ au fost înlocuite toate miciile “beneficii” care încadează experiența și plăcerea în viața de zi cu zi a unui angajat?
Cum putem desena acum un “Employee Experience Digital Journey?”Cum putem profita de spațiul creat pentru a gândi o călătorie cu adevărat motivantă și WOW pentru angajații nostri, fie ea și în mediul digital?
De la experiența de un-boxing a laptopului, la gândirea unei infrastructuri administrative cu roboți de self service, cu servicii de concierge, cu interviuri atipice și creative, cu campanii de comunicare în employer brading 100% online. Ce merge acum? Cum putem aduce și mai multă creativitate în HR?
Ce s-a facut anul acesta?
Update! Înregistrarea video integrală a evenimentului
STRUCTURA EVENIMENTULUI:
Introducere, punere în context (15’) –Moderatori: Mihai Zânt,Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC și Iulia Buciuman,Managing Partner HUMANISTIC
Human Touch & Artificial (but not only) Intelligence (20')
Dupa un an distructiv, disruptiv si inovativ, din Sillicon Valley pana in Singapore, noul normal se infiltreaza in tesutul organizational (si societal). Experienta angajatilor devine parte integranta din parghiile reusitei (sau esecului) businessului. Webinarii despre neurostiinta starii de bine, programe ce decodeaza live emotiile angajatilor, gamification de fidelizare a (viitorilor!) angajati, platforme de creare a trainingurilor direct pe mobil etc. sunt doar cateva dintre componentele potentiale ale strategiei alese. Scopul experientei este centrat pe valorile umane - empatie, incredere, conectare sociala, iar mijlocul de le atinge este inteligenta artificiala. Digital EX ramane un echilibru subtil de uman si artificial;
Speaker: ALINA PERRIN - Founder & CEO Serman Insight 3. Studiu de caz: Inovație pentru o nouă paradigmă - Open Talent Market (20’)
Schneider Electric a creat o platformă internă care folosește inteligența artificială pentru a aloca cererii de specialiști, oferta de talente disponibilă în organizația globală. Aceasta oferă șansa celor cărora le permite timpul, să se dedice si altor proiecte, in afara de cele pe care le au de obicei, putând astfel să colaboreze cu echipe din diverse colturi ale lumii, sau să se dezvolte pe arii complementare rolului curent din organizație;
Speaker:CRISTINA MANCAȘ - Vice Președinte Resurse Umane, Schneider Electric Europa de Sud Est 4. Studiu de caz: 2020 – Anul cu impact in tranformarea culturala Arctic (20')
Desi un an plic de provocari, 2020 a adus multiple oportunitati pentru Arctic, mai ales in zona de Employer Branding. De la o abordare fresh pentru comunicarea interna la revizuirea proceselor importante de Talent Acquisition, de la Talent Management la Comp&Ben, Arctic a lansat in 2020 o transformare culturala ale carei efecte au inceput deja sa se faca vizibile;
Speaker: MARIA TĂTARU - Human Resources Director, ARCTIC 5. Leading people, fostering creativity through pandemic times (20’)
Lumea muncii se schimba. Vechile modele si instrumente de business nu se mai potrivesc acestei noi realitati. In calitate de experti Hr suntem datori sa intelegem ce fel de bune practiciiti pot ajuta angajatii sa creasca increderea, implicarea si productivitatea in mijlocul unei pandemii mondiale.Tehnologia se adapteaza noului context, procesele se transforma, nevoile angajatilor s-au schimbat dramatic de la perfectionare si recalificare la sanatate, siguranta, diversitate si incluziune. Cum am facut fata provocarilor aduse de pandemie? Punand oamenii pe primul lor! Ce ne asteapta? Nu avem nici o certitudine, dar impreuna ne simtim pregatiti!
Speaker: Delia Mandache, HR Director, High-Tech Systems & Software 6. Panel – Cum putem desena acum un “Employee Experience Digital Journey”? Cum gândim un parcurs de companie cu adevărat motivant pentru angajații noștri și în mediul digital? (50’)
CRISTINA CORELLO, Coordonator Resurse Umane, Grupul Bosch Romania
CARMEN AVRAMESCU, HR Regional Director, TenarisSilcotub
CORINA ANGHEL, SR. HR Business Partner & Internal Communication Lead Souther Europe, AVON
ANDREI CREȚU, Co-fondator Pluria, 7card
Moderator panel: MIHAI ZÂNT - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
7. Închiderea evenimentului (5’) Moderatori: Mihai Zânt,Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC și Iulia Buciuman,Managing Partner HUMANISTIC
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.
Sunt acele sarcini de muncă ce care apar în fiecare săptămână, la aceeași oră, în același format: raportul de luni, ședința de marți, statusul de vineri. Nici nu mai au nevoie de brief, pentru că toată lumea „știe cum se face”. Dar exact aici e capcana.
Cristiano Ronaldo nu este doar un fotbalist de excepție, ci și un exemplu de disciplină, ambiție și perseverență. De-a lungul carierei sale, el a demonstrat că succesul nu este întâmplător, ci rezultatul unei munci asidue
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii.
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român