Fast Forward. Organizatia digitala | editia a-VI-a

EMPLOYEE EXPERIENCE DIGITAL JOURNEY

Despre

Conceptul de Employee Experience Journey capăta la începutul anului 2019 forme din ce în ce mai concrete. Companiile investeau resurse și efort pentru a gândi experiențe ce să atragă, să mențină și implice angajații. Deși multe eforturi mergeau cu precădere în acțiuni de tip comunicare și marketing, existau organizații care gândeau la nivel de experiența parcursul angajatului de la primul interviu, trecând prin toate momentele definitorii și continuând cu acțiuni punctuale care să întregească experiența și să aducă sarea și piperul în cultura companiei.  Adaptarea pachetelor de beneficii pe diferite profile, gratuitățile din cafeteria, biletele la spectacole, petrecerile, tombolele, micul dejun la birou și câte și mai câte erau gândite ca experiențe care să încante sufletul. (employee affection)

La începutul anului 2020, martie, experiența angajatului se schimbă radical. Și recrutarea. Și experiențele pe care le puteai gândi în campaniile de employer branding sau atragere de candidați. Programele de onboarding se opresc sau ajung să fie mutate în online. Prima zi la birou devine ziua în care sistemul funcționează pe laptopul primit prin curier. Discuțiile valoroase de pe coridor se opresc. Clădirea facută cu un designer, cu mese și scaune perfect alese, nu mai au spațiu în noua realitate.  Nu mai ai experiența micului dejun împreună, a fructelor mereu proaspete în cos. Nu mai ai petrecerea de Crăciun și ți-e dor și de cafeaua pe care o tot doreai mai “altfel” de la mașina de cafea.

Și totusi, cu ce înlocuim/ au fost înlocuite toate miciile “beneficii” care încadează experiența și plăcerea în viața de zi cu zi a unui angajat?

Cum putem desena acum un “Employee Experience Digital Journey?”Cum putem profita de spațiul creat pentru a gândi o călătorie cu adevărat motivantă și WOW pentru angajații nostri, fie ea și în mediul digital?

De la experiența de un-boxing a laptopului, la gândirea unei infrastructuri administrative cu roboți de self service, cu servicii de concierge, cu interviuri atipice și creative, cu campanii de comunicare în employer brading 100% online. Ce merge acum? Cum putem aduce și mai multă creativitate în HR?

Ce s-a facut anul acesta?

TEME DE DISCUTIE:

  • Digital employee branding – soluții de atragere și recrutare în mediul virtual
  • Talent acquisition
  • Induction
  • Cresterea în carieră sau Ambasadori/Alumni?Cum îi faci pe oameni să vorbească frumos despre companie chiar și atunci când nu mai fac parte din echipă
  • Cum se pastrează sau se construiește identitatea culturală de la distanță,în condițiile în care identitatea culturală se formează prin interacțiune directă, nemijlocită între oamenii organizației.
  • Cum poti să construiești, să dezvolți, să întreții de la distanță o cultură constructivă în condițiile protejării regulilor de etică organizațională?

Speakeri

<p><strong>Maria Tătaru, </strong>Human Resources Director Arctic</p>

Maria Tătaru, Human Resources Director Arctic

<p><strong>Iulia Buciuman</strong>, Managing Partner<br />
HUMANISTIC</p>

Iulia Buciuman, Managing Partner
HUMANISTIC

Detalii aici

<p><strong>Mihai ZÂNT, </strong>Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC</p>

Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

Detalii aici

<p>To be confirmed</p>

To be confirmed

<p>To be confirmed</p>

To be confirmed

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov ([email protected]) și Laura Manciu ([email protected])

Formular de înregistrare - Webcast: FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ miercuri, 25 noiembrie, orele 15:00- 17:00

Vă rugăm să completați toate informațiile de mai jos.


Prin completarea acestui formular, sunt de acord ca Editura Cariere SRL, pot folosi datele mele personale pentru a mă contacta cu privire la știri, evenimente, workshop-uri și alte informații relevante domeniului lor de activitate sau al meu.

Vă puteți actualiza informațiile sau dezabona de la aceste comunicări în orice moment dacă ne scrieți la [email protected] sau prin accesarea butonului “dezabonare” ce poate fi găsit în subsolul tuturor email-urilor primite din partea CARIERE. Pentru mai multe detalii despre modul în care datele dumneavoastră sunt procesate și cum vă puteți exercita drepturile, vă rugăm să vizualizați politica noastră de confidențialitate

Eveniment organizat de

Partners