Fast Forward. Organizația digitală | Ediția a VI-a

EMPLOYEE EXPERIENCE DIGITAL JOURNEY

Despre

Conceptul de Employee Experience Journey capăta la începutul anului 2019 forme din ce în ce mai concrete. Companiile investeau resurse și efort pentru a gândi experiențe ce să atragă, să mențină și implice angajații. Deși multe eforturi mergeau cu precădere în acțiuni de tip comunicare și marketing, existau organizații care gândeau la nivel de experiența parcursul angajatului de la primul interviu, trecând prin toate momentele definitorii și continuând cu acțiuni punctuale care să întregească experiența și să aducă sarea și piperul în cultura companiei.  Adaptarea pachetelor de beneficii pe diferite profile, gratuitățile din cafeteria, biletele la spectacole, petrecerile, tombolele, micul dejun la birou și câte și mai câte erau gândite ca experiențe care să încante sufletul. (employee affection)

La începutul anului 2020, martie, experiența angajatului se schimbă radical. Și recrutarea. Și experiențele pe care le puteai gândi în campaniile de employer branding sau atragere de candidați. Programele de onboarding se opresc sau ajung să fie mutate în online. Prima zi la birou devine ziua în care sistemul funcționează pe laptopul primit prin curier. Discuțiile valoroase de pe coridor se opresc. Clădirea facută cu un designer, cu mese și scaune perfect alese, nu mai au spațiu în noua realitate.  Nu mai ai experiența micului dejun împreună, a fructelor mereu proaspete în cos. Nu mai ai petrecerea de Crăciun și ți-e dor și de cafeaua pe care o tot doreai mai “altfel” de la mașina de cafea.

Și totusi, cu ce înlocuim/ au fost înlocuite toate miciile “beneficii” care încadează experiența și plăcerea în viața de zi cu zi a unui angajat?

Cum putem desena acum un “Employee Experience Digital Journey?”Cum putem profita de spațiul creat pentru a gândi o călătorie cu adevărat motivantă și WOW pentru angajații nostri, fie ea și în mediul digital?

De la experiența de un-boxing a laptopului, la gândirea unei infrastructuri administrative cu roboți de self service, cu servicii de concierge, cu interviuri atipice și creative, cu campanii de comunicare în employer brading 100% online. Ce merge acum? Cum putem aduce și mai multă creativitate în HR?

Ce s-a facut anul acesta?

Update! Înregistrarea video integrală a evenimentului

STRUCTURA EVENIMENTULUI: 

  1. Introducere, punere în context (15’) Moderatori: Mihai Zânt, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC și Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
  2. Human Touch & Artificial (but not only) Intelligence (20′)

Dupa un an distructiv, disruptiv si inovativ, din Sillicon Valley pana in Singapore, noul normal se infiltreaza in tesutul organizational (si societal). Experienta angajatilor devine parte integranta din parghiile reusitei (sau esecului) businessului. Webinarii despre neurostiinta starii de bine, programe ce decodeaza live emotiile angajatilor, gamification de fidelizare a (viitorilor!) angajati, platforme de creare a trainingurilor direct pe mobil etc. sunt doar cateva dintre componentele potentiale ale strategiei alese. Scopul experientei este centrat pe valorile umane – empatie, incredere, conectare sociala, iar mijlocul de le atinge este inteligenta artificiala. Digital EX ramane un echilibru subtil de uman si artificial;

Speaker: ALINA PERRIN – Founder & CEO Serman Insight

 3. Studiu de caz: Inovație pentru o nouă paradigmă – Open Talent Market (20’)

Schneider Electric a creat o platformă internă care folosește inteligența artificială pentru a aloca cererii de specialiști, oferta de talente disponibilă în organizația globală. Aceasta oferă șansa celor cărora le permite timpul, să se dedice si altor proiecte, in afara de cele pe care le au de obicei, putând astfel să colaboreze cu echipe din diverse colturi ale lumii, sau să se dezvolte pe arii complementare rolului curent din organizație;

Speaker: CRISTINA MANCAȘ – Vice Președinte Resurse Umane, Schneider Electric Europa de Sud Est

4. Studiu de caz: 2020 – Anul cu impact in tranformarea culturala Arctic (20′)

Desi un an plic de provocari, 2020 a adus multiple oportunitati pentru Arctic, mai ales in zona de Employer Branding. De la o abordare fresh pentru comunicarea interna la revizuirea proceselor importante de Talent Acquisition, de la Talent Management la Comp&Ben, Arctic a lansat in 2020 o transformare culturala ale carei efecte au inceput deja sa se faca vizibile;

Speaker: MARIA TĂTARU – Human Resources Director, ARCTIC

 5. Leading people, fostering creativity through pandemic times (20’)

Lumea muncii se schimba. Vechile modele si instrumente de business nu se mai potrivesc acestei noi realitati. In calitate de experti Hr suntem datori sa intelegem ce fel de bune practiciiti pot ajuta angajatii sa creasca increderea, implicarea si productivitatea in mijlocul unei pandemii mondiale.Tehnologia se adapteaza noului context, procesele se transforma, nevoile angajatilor s-au schimbat dramatic de la perfectionare si recalificare la sanatate, siguranta, diversitate si incluziune. Cum am facut fata provocarilor aduse de pandemie? Punand oamenii pe primul lor! Ce ne asteapta? Nu avem nici o certitudine, dar impreuna ne simtim pregatiti!

Speaker: Delia Mandache, HR Director, High-Tech Systems & Software

 6. Panel Cum putem desena acum un “Employee Experience Digital Journey”? Cum gândim un parcurs de companie cu adevărat motivant pentru angajații noștri și în mediul digital? (50’)

  • CRISTINA CORELLO, Coordonator Resurse Umane, Grupul Bosch Romania
  • CARMEN AVRAMESCU, HR Regional Director, TenarisSilcotub
  • CORINA ANGHEL, SR. HR Business Partner & Internal Communication Lead Souther Europe, AVON
  • ANDREI CREȚU, Co-fondator Pluria, 7card
  • Moderator panel: MIHAI ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

 7. Închiderea evenimentului (5’) Moderatori: Mihai Zânt, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC și Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

Speakeri

<p><strong>Cristina Mancas,</strong></p>

Cristina Mancas,

Vice Președinte Resurse Umane, Schneider Electric Europa de Sud Est

Detalii aici

<p><strong>Maria Tătaru, </strong></p>

Maria Tătaru, 

Human Resources Director Arctic

Detalii aici

<p><strong>Alina Perrin,</strong></p>

Alina Perrin,

Founder & CEO, Serman Insight

Detalii aici 

<p><strong>Delia Mandache,</strong></p>

Delia Mandache,

Human Resources Director HTSS

Detalii aici

<p><strong>Cristina Corello,</strong></p>

Cristina Corello,

Coordonator Resurse Umane, Grupul Bosch Romania

Detalii aici

<p><strong>Carmen Avramescu,</strong></p>

Carmen Avramescu,

HR Regional Director, TenarisSilcotub

Detalii aici 

<p><strong>Corina Anghel,</strong></p>

Corina Anghel,

Senior HR Business Partner, Avon Cosmetics

Detalii aici

<p><strong>Andrei Crețu,</strong></p>

Andrei Crețu,

Co-fondator Pluria, 7card

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong>,</p>

Iulia Buciuman,

Managing Partner HUMANISTIC

Detalii aici

<p><strong>Mihai ZÂNT, </strong></p>

Mihai ZÂNT, 

Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov ([email protected]) și Laura Manciu ([email protected])

 

Eveniment organizat de

Partners

Parteneri media