Acum mai mult ca niciodată construim organizația în jurul oamenilor și a siguranței lor.
Colectăm date din ce în ce mai valoroase pe care, în organizațiile mari, le putem combina cu concepte din marketing precum “Persona”, le putem prelucra și modela pentru a lua decizii, putem folosi tehnologia pentru a automatiza, pentru a ne ușura munca și pentru a gestiona complexitatea.
Ediția Fast Forward – Human Centric Design își propune să pună sub lumina reflectorului, pe un teren comun, cele două paradigme atât de mult vehiculate:
Vom dezbate idei, inițiative, și vom vedea împreună proiecte care ne răspund la întrebarea: Cum construim organizații Human Centric îmbinând datele, tehnologia, chatbots, munca eficientă, cu premisele umanității: cultura încrederii?
AGENDA
UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment
UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 1
Day 1 – miercuri 20 oct, orele 14.00- 16.30
14.00- 14.05 Deschiderea evenimentului
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
14.05 – 14.25 Studiu de caz: Making work Human
Legat de programele Provident de dezvoltare din 2021, axate pe senior manageri și
management, cu scopul de a transforma o cultură axată pe performantă într-una de învățare.
Speaker: Marius Ciurariu, HR Director, Provident
14.25 – 14.45 Studiu de caz: Feedbackul in momentele cheie din experienta angajatului
Avantajele tehnologiei în a scurta distanța dintre timpul de colectare și măsurile de îmbunătățire,
momentele care contează cu adevărat pentru angajat, oamenii în centrul transformării digitale a
proceselor de HR.
Speaker: Ramona Badescu, Employer Branding& Talent Management Coordinator at
Bosch Romania
14.45– 15.05 Studiu de caz: A culture transformation – a journey
La baza succesului unei companii sunt de fapt Oamenii; pornind de la o abordare Human
design, echipa Continental Iasi parcurge o calatorie de transformare a culturii organizationale;
Accentul este pe agilitate, pe adaptare la schimbari, coaching leadership si empowerment.
Speaker: Anda Merlusca este HR Manager, Continental
15.05– 15.25 Ce beneficii extra-salariale si-au ales angajatii in pandemie
Pandemia si restrictiile impuse de distantarea fizica au influentat si schimbat comportamentul
angajatilor in ceea ce priveste alegerile beneficiilor. Vom afla care au fost beneficiile cu cele
mai mari schimbari in 2020 vs.2019 si cum au evoluat aceste schimbari si in primul semestru
din 2021.
Speaker: Anne-Marie Slav – Sales Team Leader Benefit Integration, Benefit an Edenred Company
15.25 – 15.45 Cum ar putea organizațiile viitorului să ne facă mai fericiți. Viitorul performanței organizaționale
Cea mai importantă promisiune a muncii nu este legată nici de globalizare, nici de digitalizare, ci
de credința larg împărtășită că ea (munca) ar trebui să ne facă mai fericiți. Din păcate, în multe
dintre organizațiile postmoderne actuale această promisiune a muncii nu este decât un slogan
fără nicio aplicabilitate în practica managerială de zi cu zi. Dar lucrurile nu mai pot continua așa.
Noul context al muncii în epoca COVID-19 ne arată necesitatea schimbării modului în care
privim performanța organizațională și ce s-ar putea face pentru dezvoltarea de noi capabilități
organizaționale care să creeze mai multă plusvaloare afacerii. O organizație agilă, care să aibă
capacitatea de a se adapta rapid la un nivel superior indiferent de cum se schimbă contextul în
care există. Construirea încrederii, a implicării și a loialității viitorilor colaboratori ai organizațiilor de mâine impune nu doar un nou model de leadership, ci și un nou model organizațional care să promoveze un model al muncii care „trebuie” să ne facă mai fericiți…
Speaker: Dorin Bodea, Fondator si General Manager, Result Development
15.45 – 16.25 PANEL – Cum construim organizații Human Centric
Speakers:
– Judith Kis, HR Director si Logistics Director Groupama Asigurari Romania
– Cristina Lupu, Head of Culture& Transformation, Softelligence
– Daniel Adumitrachioaiei, HR Director, Grupul TeraPlast
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
16.25 – 16.30 Concluzii si inchidere Day 1
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 2
Day 2 – joi 21, octombrie, 14.00-16.30
14.00- 14.05 Deschiderea evenimentului
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
14.05– 14.25 Studiu de caz: Proiectul Connecta – Legatura digitală între oameni și HR
De la inițiativă și cercetare, la găsirea soluțiilor optime și implementare, câteva dintre etapele de
implementare a unei platforme digitale care reduce resursele companiei, umane, și materiale.
Cum poti să facilitezi accesul angajaților la resurse de “time management” și “basic info”.
Speaker: Dragos Tilica, HR Operations Team Leader, Arctic
14.25– 14.45 Robots and Humans – the future is here
Automatizarea cu ajutorul roboților și inteligenței artificiale eliberează departamentele de HR de
sarcini repetitive și redundante, astfel încât să se poată concentra pe inițiative strategice ce
aduc valoare în companie. Departamentele HR din întreaga lume adoptă tot mai mult tehnologii
de tip RPA (Robotic Process Automation) sau AI (Artificial Intelligence), economisind timp,
reușind astfel să-și transforme organizațiile în locuri de muncă centrate pe oameni.
Speaker: Aurelian Chitez, Sales Director Romanian Software
14.45– 15.05 Studiu de caz: Cum transformam Enel intr-o organizatie centrata pe oameni si pregatita pentru viitor?
La începutul acestui an, s-a pornit un proces de transformare organizațională la nivelul
companiilor Enel din Romania local, pentru a deveni o organizație “a viitorului”, receptivă și
adaptabilă la nevoile angajaților. Acest proces a ajutat echipa de resurse umane să aiba
conversații oneste și cu însemnătate, atât în cadrul interviurilor pe care le-au sustinut impreuna
cu o parte dintre colegii lor pentru a le afla punctul de vedere, cât și în cadrul atelierelor de
lucru. Au reusit să scoata la suprafață într-un mod structurat cele mai importante aspecte către
care trebuie să isi indrepte atenția pentru a construi un mediu organizational sănătos. Au conturat, o viziune împărtășită la nivelul grupului de lucru cat si al conducerii, cu scopuri clare și comune care ii vor ajuta să colaboreze eficient pentru a face față provocărilor și a construi
împreună viitorul.
Speakers:
Denisa Chelu, Head of Change & Transformation Competence Center, Enel
Camelia Dumitru, Organizational Development Specialist| Internal Coach, Enel
Ana Maria Mitrache, Organizational Development Specialist| Internal Coach, Enel
15.05 – 15.25 One to one talk: Continuitatea Afacerii – planuri de prevenție și monitorizare a stării de sănătate a angajaților
Speaker: Delia Iliasa, Managing Partner, Sanopass;
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
15.25 – 15.45 Studiu de caz: Upgrade. Grow faster, learn smarter
Upgrade este cel mai amplu program de dezvoltare desfășurat de eMAG. În următorii 2 ani, el
va ghida 800 de colegi aflați la început de carieră, îi va ajuta să descopere care este jobul care
li se potrivește și îi va pregăti pentru el. Toți Upgraderii vor participa la 3 module principale
(consiliere în carieră, competențe funcționale și competențele viitorului) și multe alte experiențe
de învățare adiționale care să îi ajute să își atingă obiectivul final, cel de dezvoltare în carieră.
Speaker: Lavinia Mehedințu, People Experience Manager eMAG
15.45 – 16.25 PANEL – Cum construim organizații Human Centric
Speakers:
– Simona Fuchila, HR Director, Emerson
– Mihaela Voinea, Regional HR Business Partner, Leroy Merlin
– Diana Nastase, HR Director, Flextronics
– Moderator: Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
16.25– 16.30 Concluzii, inchidere eveniment
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
Mihaela Voinea
Regional HR Business Partner, Leroy MerlinLavinia Mehedințu
People Experience Manager eMAGPrezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.
Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].
*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.