Fast Forward. Organizația Viitorului | Ediția a XIII-a

Rethinking Togetherness: The culture of US – From inclusion to cross working and retention

WEBCAST
20 aprilie 2022, orele 14.00-17.00

Despre

Gradul de coeziune al echipelor este noul indicator pe agenda liderilor. Fie că vorbim despre apartenență, dorința de a contribui, munca interdepartamentală sau incluziune, dimensiunile din studiile de angajament la nivel global arată că acest “împreună” are nevoie acum de acțiuni susținute.

Tema de “împreună”: este cu atât mai importantă cu cât mesajele din spațiul social se polarizează între pro și contra politicilor de incluziune: ce valori protejăm și până unde mergem? “Împreună” nu este și nu a fost niciodată doar despre politicile organizaționale, ci a fost despre acel sentiment pe care îl aveam în evenimentele cu toți angajații, pe coridoare, în ieșiri spontane în care căutăm ce ne unește.

Cum dezvolți această mentalitate de a căuta asemănări pentru a întări cultura apartenenței în 2022, este întrebarea cheie a acestei ediții, pe care o vom declina în mai multe interogări la care dorim să găsim împreună răspunsuri pragmatice:

  • Ce proiecte revin în atenție în urma chestionarelor de cultură, angajament, stare de bine?
  • Cum ne asigurăm de diversitate și incluziune, nu doar ca temă a unei politici globale, ci și ca diversitate dată de puterea unor viziuni diferite, conflictuale?
  • Cum putem susține oamenii de resurse umane, Board-ul în a deveni și ei o echipa puternică de leadership care înțelege puterea echipei mărite, cu diversitatea și potențialul ei?
  • Cum ajutăm la colaborare prin platforme dar mai ales dincolo de platforme? Ce inițiative au înlocuit team-building-ul fizic? Pe ce proiecte așezăm dorința de apartenență și atmosfera de pe cordioare?

Temele pe care le vizăm sunt:

  • Engagement – strategii la nivel de cultură
  • Strategii de retenție: stay in interview, exit, programe de recognition
  • Proiecte de diversitate și incluziune
  • Training de abilități cross-working
  • Program de team coaching la nivel de board
  • Programe de integrare a noilor veniți – mai mult decât un onboarding
  • Instrumente și tehnologii care ajută colaborarea

UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment

UPDATE: Înregistrarea video integrală

AGENDA

14.00- 14.10 Deschidere eveniment
Moderator:  Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

————————————————–

14.10 – 14.30 Standarde internaționale pentru Diversitate și incluziune
Rezumat:

  1. Restructurarea accesului la oportunități. Managementul schimbării și obiectivele de Diversity&Inclusion. Rolul CEO.
  2. Cum limităm discriminarea în organizații? Rolul Human Resources
    1. Redesignul proceselor de HR (recrutarea, evaluarea performanțelor, recunoașterea și recompensarea, promovarea și succesiunea)
    2. Zoom in pe atragerea talentelor;
  3. Rolul Diversity &Inclusion Manager. Obiective, competențe, infrastructură.
    Speaker:  Roxana Mocanu, Chief “Game-Changer” Officer, Noosfera

————————————————-

14.30 – 14.50 Proiecte de diversitate si incluziune
Rezumat: La Flex avem o cultură orientată spre diversitate si incluziune, în care cea mai valoroasă comunitate este cea a angajaţilor noștri. Valorile, angajamentele si aspirațiile noastre de a contribui la o lume mai bună, adună laolaltă oameni şi comunităţi care dau tot ce au mai bun și contribuie la bunăstarea şi dezvoltarea comunităţilor din care facem parte.
Speaker: Maria Dohotari, Human Resources Business Partner, Flex

—————————————————

14.50- 15.10 Cultura organizațională bazată pe încredere
Rezumat: Încrederea reprezintă baza tuturor acțiunilor noastre și premisa succesului nostru. Colegii noștri sunt  motivați de pasiunea lor de a face o diferență semnificativă în lume, pentru familiile și prietenii lor și pentru ei înșiși. Cultura noastră promovează talentul individual, încrederea reciprocă și învățarea pe tot parcursul vieții. Vom analiza aplicabilitate și beneficiile acestei culturi de la atragerea de talente, la integrarea și motivarea lor, până la engagement și retenție.
Speaker:  Maria Marcovici, Head of HR Communications Romania Human Relations Automotive Central Functions, Continental

————————————————-

15.10 – 15.30 From ME to WE: People & Organization Strategy
Rezumat: Traversăm o perioadă în care am descoperit nuanțe noi ale conceptelor de colaborare și empatie, ambele bazându-se pe eforturi comune ale unui colectiv, ale multor <<eu>> și <<tu>> care au devenit <<noi>>.  Puterea stă în <<noi>>, în valori care implică incluziune și convergență. Obiectivele au devenit ale noastre, dar grija și atenția au rămas aceleași pentru fiecare angajat în parte.
Speaker: Adina-Georgiana Marin, Head of People Business Partners Staff, Services, Energy Management, Digital Solutions & Procurement, ENEL

———————————————

15.30 – 15.50 One to one talk: Instrumente și tehnologii care ajută colaborarea
Rezumat: Colaborarea înseamnă mai mult decât apeluri video și tool-uri pentru chat. Când vorbim de colaborare în departamentul de resurse umane, vorbim despre tehnologii care țin la curent managerii cu statusul procesului de recrutare, funcționalități care ajută la integrarea noilor angajați în echipă și instrumente care susțin dezvoltarea abilităților necesare pentru ca oamenii să poată lucra eficient împreună. Un dialog 1:1 despre modul în care soft-urile HR remodelează cultura organizațională în scopul colaborării, diversității și eficienței.
Speaker:  Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

—————————————————

15:50 – 16:40 PANEL: The “culture of us” – From inclusion to cross working and retention
Topics:

  • Engagement – strategii la nivel de cultură
  • Strategii de retenție: stay in interview, exit, programe de recognition
  • Proiecte de diversitate și incluziune
  • Training de abilități cross-working
  • Program de team coaching la nivel de board
  • Programe de integrare a noilor veniți – mai mult decât un onboarding
  • Instrumente și tehnologii care ajută colaborarea

Speakers:
Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland Romania & Moldova
Silvia Micu, HR Manager, Provident
Andrei Crețu, Co-Fondator Pluria, 7card
Bogdan Albu, Country Manager, Admirals

Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

————————————————————–

16.40– 17.00 – Concluzii si inchidere eveniment

Moderator Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

 —————————————————-

Speakeri

<p><strong>Roxana Mocanu</strong></p>

Roxana Mocanu

Game-Changer Officer, Noosfera

Detalii aici

<p><strong>Estera Anghelescu </strong></p>

Estera Anghelescu

Recruiting and Employer Branding Director, Kaufland România & Moldova

Detalii aici

<p><strong>Maria Marcovici</strong></p>

Maria Marcovici

Head of HR Communications Romania Human Relations Automotive Central Functions, Continental

Detalii aici

<p><strong>Adina-Georgiana Marin</strong></p>

Adina-Georgiana Marin

Head of People Business Partners Staff, Services, Energy Management, Digital Solutions & Procurement, ENEL

Detalii aici

<p><strong>Maria Dohotari</strong></p>

Maria Dohotari

Human Resources Business Partner, Flex

Detalii aici

<p><strong>Silvia Micu</strong></p>

Silvia Micu

HR Manager, Provident Financial România

Detalii aici

<p><strong>Bogdan Albu</strong></p>

Bogdan Albu

Country Manager, Admirals

Detalii aici

<p><strong>Andrei Crețu</strong></p>

Andrei Crețu

Co-Fondator Pluria, 7card

Detalii aici

<p><strong>Aurelian Chitez</strong></p>

Aurelian Chitez

Director of Sales, Romanian Software

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

<p><strong>Mihai ZÂNT</strong></p>

Mihai ZÂNT

Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Eveniment organizat de:

Cu spijinul:

Partners

Partener academic

Parteneri media