“Fie crezi că se poate, fie crezi că nu se poate, ai dreptate”, ar fi modul în care am sumariza tema acestei întâlniri. Schimbarea de mentalitate este și rămâne cel mai fierbinte subiect al ultimilor ani și spunem cu tărie că și al următorilor ani.
Prin multitudinea programelor de leadership care au ajutat la creșterea leadership-ului, simțim cum ne apropiem cu pași siguri de un conducător asumat care vorbește de confort psihologic, într-o lume în care personalul și privatul din viață noastră coabitează fără granițe.
Această ediție este despre curaj. Curajul de a întoarce masa (mentalitatea) pentru a face lucrurile să fie posibile. Este o ediție în care căutăm dovezi de inițiative inovatoare ce au fost împinse de mentalități ce au provocat schimbarea: The challenger mindset.
Iată și întrebările acestei ediții:
UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment
UPDATE: Înregistrarea video integrală
AGENDA
14.00- 14.15 Deschiderea evenimentului
Moderatori: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC,
Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
————————————————–
14.15 – 14.40 Studiu de caz – How Genpact is redesigning employee experience in the hybrid world
Descriere: Contextul fluid si in continua schimbare din ultimii doi ani ne-a oferit provocari si oportunitati in egala masura. Prioritatile au ramas siguranta angajatilor nostri si indeplinirea promisiunilor catre clienti. Ceea ce s-a schimbat radical in acest timp au fost practicile care au re-desenat experienta colegilor in ceea ce priveste invatarea continua, comunicarea si colaborarea in echipe virtuale, practicile de wellbeing si wellness. Astfel, adaptandu-ne in intregime la mediul virtual, am permis echipelor noastre din Europa să prospere în modul de lucru de tip „Work from Anywhere”.
Speaker: Crina Ilie, People Function Leader, Europe and South Africa, Genpact
————————————————-
14.40 – 15.05 One to one talk – Este semnatura electronica calificata doar un vis frumos despre 0 hartii in HR?
Descriere: Care este efectul legal al semnaturii electronice si cat de sigura este; Care este
nivelul de adopție in procesul de HR si beneficiile imediate, dar si pe termen mediu si lung; Cat
de complicat este sa treci la semnarea electronica a documentelor HR; Este acesta un
instrument obligatoriu in strategia companiei de transformare digitala? Daca da, de ce?
Speaker: Aurel Meiroșu, Consultant Transformare Digitală, certSIGN
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
——————————————————–
15.05- 15.30 One to one talk: Mindset-ul digital în practică. Cum arată munca tehnologizată?
Descriere: De la recrutare la administrare de personal, onboarding, colaborare, evaluare și training, parcursul noului angajat în companie s-a schimbat. Indiferent de unde lucrează, specialiștii HR au la dispoziție instrumentele necesare pentru a-și lega procesele, creând experiențe care contează. Tehnologiile trec dincolo de simplificare și eficietizare. Alătură-te unei discuții 1:1 antrenante ca să descoperi cum pot specialiștii HR schimba modul în care muncesc ca indivizi, ca echipă și ca organizație.
Speaker: Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
————————————————-
15.30- 15.55 Sesiune: Leadership, VUCA si mostenirea antropologica referitoare la schimbari
Descriere: Ce instrumente avem la dispozitie pentru a constientiza impactul pe care il are rezistenta la schimbare asupra noastra, dar si pentru a schimba tiparul cognitiv si emotia fata de aceasta rezistenta?
Speaker: Laura Andronescu, Chief of Neuro-Changing Training, Alternative Training
———————————————
15.55– 16.55 PANEL: The Challenger Mindset for Leaders: Work from Everywhere
Speakers:
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
————————————————————–
16.55– 17.00 – Concluzii si inchidere
Moderatori Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC,
Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.
Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].
*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.