Fast Forward. Organizația Viitorului. Ediția a XVI-a

Human Design for Employee Experience: Trends for 2023

WEBCAST
23 Noiembrie 2022, orele 14:00-17:00

Despre

Finalul de an ne găsește mereu în forjă: sunt ultimii pași pentru a ne atinge KPIs dar și primii pași pentru a pregăti anul ce urmează.  Orice ține de oameni și de a gândi procese, norme, reguli sau proiecte pentru ei, începe de la oameni: Human centered design în inițiativele de resurse umane.

2022 devine profesorul nostru iar feedback-ul pe care ne-am obișnuit să îl strângem constant ne-a arătat că NU există o măsură potrivită pentru toată lumea. Realitatea personală atât de diferită, percepțiile, cât și contextul hibrid și global din ce în ce mai complex forțează noi modele de business și nașterea unor noi forme de organizări.

Ne așteptăm ca în 2023 să vorbim de flexibilizări mult mai evidente, de adaptări de structuri și de abordări diferite ale măsurării muncii dar mai ales a angajamentului.

Ce ne-ar face să rămânem? Ce ne-ar face să dăm mai mult? Ce ne face să venim? Sunt întrebări pe care experții și strategii în Resurse Umane și le adresează constant, iar răspunsurile se transformă în planuri și în inițiative concrete.

Conferința finalului de an, Human Design for Employee Experience: Trends for 2023, aduce împreună strategi de resurse umane care să răspundă la întrebarea: Cum, punând în mijloc omul, cu toată umanitatea sa, construim experiențe în organizație care să creeze balansul ideal între așteptările tuturor părților implicate? 

Când spunem părțile implicate, recunoaștem obiective diferite sau moduri diferite de a privi lucrurile: pe de o parte angajați care doresc claritate, predictibilitate și avansare în carieră, cu situații când organizații atinse de tăvălugul de evenimente externe simt greutate în a atinge aceste așteptări. Și totuși, ce e de făcut?

Dintr-un alt punct de vedere organizații din industrii în care onboardingul e greu de obținut de acasă, și angajați din aceleași industrii, care se simt discriminați să li se ceară să vină la birou

În 2022 prețurile pentru multe servicii de bază s-au scumpit și au pus presiune pe salarii, pe de altă parte, aceste scumpiri nu au îmbogățit stakeholderii care pun presiune pe costuri. Cum balansăm aceste viziuni?

Sunt ani de când vorbim de burnout, work-life-balance, balance în general și explorăm orice ar putea aduce un plus : suntem deschiși la a vorbi despre somn, parenting, hobby, relații de iubire, și tratăm “resursa umană” ca om. Om cu probleme, om cu emoții. Liderul om și nu liderul omnipotent. Ce urmează pentru umanitatea din companii în 2023?

Creativitatea, energia și resursele pentru procesele de atrageri ale talentului în organizații au cunoscut în 2022, în toate industriile, un surplus de zgomot și agitație. Anul în care am revenit din online în offline a dublat eforturile și a crescut presiunea. Anul în care am încercat să abordăm creativ pericolele unei mari demisionări și în aceeași măsură să răspundem presiunilor din business nu poate fi altfel decât provocat. Dar 2023? Ce ne așteptăm de la el? Ce soluții am indentificat în trecut că ar funcționa și în 2023? Ce trenduri au apărut care se vor menține pe viitor? Care este piața actuală de employer branding, freelanceri în recrutare, agenții mega specializate pe atracția talentului?

UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment

UPDATE: Înregistrarea video integrală

 

AGENDA

14.00- 14.10 Deschiderea evenimentului
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

—————————————————————–

14.10 – 14.30

Titlul sesiunii: Smart Work @ Bosch – modelul de colaborare hibrid, în care încrederea și flexibilitatea sunt predictori pentru performanță.
Intro: Prin inițiativa SmartWork, Bosch a implementat un model de colaborare hibrid, modelând sistematic interacțiunea dintre lucrul la distanță și prezența în locațiile companiei. Noul model de lucru implementat la nivel global, care a fost creat cu implicarea și contribuția activă a angajaților, se bazează pe flexibilitate și încredere. Smart Work favorizează bunăstarea, eficiența și creativitatea angajaților.
Speaker: Cristina Corello, Director Resurse Umane, Grupul Bosch Romania

—————————————————————–

14.30 – 14.50 Titlul sesiunii: Future of work. Meeting HR Goals in Times of Change
Intro: Tendințe și acțiuni concrete nu doar pentru a supravietui unor fenomene importante precum “marea demisioneală” și “demisia silențioasă” în perioada de maximă reticență post-pandemică ci și pentru dezvoltare și performanță organizatională.
Speaker:
Delia Mandache, Chief People Officer, HTSS

——————————————————————

14.50- 15.10 One to one talk: Ce urmează pentru umanitatea din companii în 2023
Intro: Sunt ani de când vorbim de burnout, work-life-balance, balance în general și explorăm orice ar putea aduce un plus: suntem deschiși la a vorbi despre somn, parenting, hobby, relații de iubire, și tratăm “resursa umană” ca om. Om cu probleme, om cu emoții. Liderul om și nu liderul omnipotent.

  • Ce urmează pentru umanitatea din companii în 2023?
  • Cum creez lideri care să știe să integreze wellbeing-ul și sănătatea mentală a angajaților?
  • Cum poate o companie sa se asigure de sanatatea si siguranța psihologică a angajaților?
  • Cum s-au schimbat beneficiile pentru angajati? Sunt abonamentele medicale și prezența serviciilor unui psiholog/coach, prioritare?

Speaker: Andreea Minuță, Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

———————————————————————————–

15.10- 15.30 Titlul sesiunii: Work from home vs Office. Recruitment process was changed/challenged?
Intro: Potrivit studiilor efectuate cu privire la această temă înainte de pandemie 8 din 10 români afirmau că și-ar dori să lucreze de acasă cel puțin o zi pe săptămână. Dar cum stau lucrurile acum, când vorbim de marea resetare de pe piața muncii? În primele luni ale pandemiei, companiile  vorbeau despre doi ani de transformare digitală în doar două luni, deoarece mulți oameni au inceput sa lucreze de acasa, iar companiile s-au străduit să regândească modelele de afaceri pentru o lume profund schimbată. Tot mai multe companii aleg să-şi lase angajaţii să lucreze în regim de telemuncă, iar viitorul este, cu siguranță, unul hibrid, în care salariaţii își împart săptămâna de lucru între casă şi birou. Ambele variante au avantaje şi dezavantaje, iar singurii care pot stabili ce metodă de lucru li se potriveşte mai bine sunt angajaţii şi, bineînţeles, angajatorii. Este afectat procesul de recrutare? Ce s-a schimbat odată cu modul de lucru hybrid este rapiditatea și eficientizarea procesului de recrutare, de la organizarea interviul, în mediul online, până la ușurința distribuirii documentelor și informațiilor în cel mai scurt timp între candidat și angajator.
Speaker: Felix Toma, International Sales Director, Gi Group

———————————————————————————-

15.30- 15.50 One to one talk: Serviciile de încredere eIDAS, un vector de accelerare spre organizația viitorului sau doar un trend cool pentru Organizații?
Intro: Într-o piață extrem de dinamică, în care preocupările majore sunt să-ți pastrasezi resursa umană, dar să-ți și găsești expertiza de care compania ta are nevoie, timpul a devenit crucial. Așadar, trebuie să acționezi repede și sigur. Formalitățile cu actualii și viitorii angajați sunt necesare, dacă avem în vedere zona reglementării relațiilor de muncă, deci viteza cu care trebuie să te miști este esențială, iar rezultatul acestor formalități trebuie să îți asigure faptul că toate părțile implicate sunt responsabile din punct de vedere legal pentru întreaga perioadă de păstrare a contractelor, care este una de ordinul zecilor de ani.
Speaker: Aurel Meiroşu, Manager Dezvoltare Afaceri, Semnătura Electronică certSIGN
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

————————————————————————————

15.50- 16.10 Titlul sesiunii: Enhancing Minds. Optimizing Culture. Human 2.0
Intro: Este tot mai evident că ne aflăm într-un plin proces de pivotare a conceptului dezvoltării profesionale, iar înțelegerea complexității fiecărui individ în parte, devine un element vital în cadrul oricărui program organizațional cu impact în workforce. Neurotehnologia este cea care reușește să împuternicească oamenii să acceseze resursele interioare cu ajutorul tehnologiei si își propune să îmbunătățească capacitățile umane și să ajute multe aspecte ale vieții umane, de la tratarea afectiunilor emoționale la îmbunătățirea eficientei și potențialului de învățare, la îmbunătățirea capacităților de a funcționa în scenarii solicitante și stresante.
Ce înseamnă antrenament neuronal, ce dezvăluie harta creierului realizată prin enecefalogramă si cum pot fi folosite neurostiinta si neurotehnologia pentru a maximiza potențialul fiecărei persoane în parte in vederea obtinerii performantei personala si organizationala sunt doar cateva intrebari la care Costin Damasanu – Veruvis are raspunsuri.
Speaker: Dr. Drd. Psih. Costin Dămășaru, Fondator și Director General Veruvis

———————————————————————————

16.10 – 16.55 PANEL: Human Design for Employee Experience.Trends for 2023
Intro: Aducem împreună strategi de resurse umane care să răspundă la întrebarea: Cum, punând în mijloc omul, cu toată umanitatea sa, construim experiențe în organizație care să creeze balansul ideal între așteptările tuturor părților implicate.

Speakers:

  • Cristina Mancaș, Vice Președinte Resurse Umane, Schneider Electric Europa de Sud Est
  • Carmen Avramescu, HR Regional Director, TenarisSilcotub
  •  Roxana Ciltea, Country HR Head Sanofi Romania

Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

———————————————————————————-

16.55– 17.00 Concluzii si inchidere eveniment;
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

 

Speakeri

<p><strong>Cristina Corello</strong></p>

Cristina Corello

Director Resurse Umane, Grupul Bosch Romania

Detalii aici

<p><strong>Carmen Avramescu</strong></p>

Carmen Avramescu

HR Regional Director, TenarisSilcotub

Detalii aici

<p><strong>Cristina Mancaș</strong></p>

Cristina Mancaș

Vice Președinte Resurse Umane, Schneider Electric Europa de Sud Est

Detalii aici

<p><strong>Delia Mandache</strong></p>

Delia Mandache

Chief People Officer, HTSS

Detalii aici

<p><strong>Roxana Ciltea</strong></p>

Roxana Ciltea

Country HR Head Sanofi Romania

Detalii aici

<p><strong>Felix Toma</strong></p>

Felix Toma

International Sales Director, Gi Group

Detalii aici

<p><strong>Dr. Drd. Psih. Costin Dămășaru</strong></p>

Dr. Drd. Psih. Costin Dămășaru

Fondator și Director General Veruvis

Detalii aici

<p><strong>Andreea Minuță</strong></p>

Andreea Minuță

Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA
<p><strong>Aurel Meiroșu</strong></p>

Aurel Meiroșu

Manager Dezvoltare Afaceri Semnătura Electronică certSIGN

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman </strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC

Detalii aici

<p><strong>Mihai ZÂNT</strong></p>

Mihai ZÂNT

Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Eveniment organizat de:

Cu sprijinul:

Parteneri

Parteneri media