Transformarea și proiectele transformative ce au în centru tehnologia vor fi parte din studiile de caz din această ediție a conferinței Fast Forward, Organizația Viitorului – The truth behind the Digital & Hybrid Transformation.
Alături de invitații noștri, ne propunem să abordăm subiectul Transformării Digitale din 3 perspective:
Proiecte concrete de transformare – prin studii de caz despre transformări organizaționale, aflăm cum să ne uităm critic la o transformare, și cum poate această transformare să aibă loc într-un mediu hybrid. Fie că vorbim despre o reorganizare, o aliniere de culturi, un plan de integrare, o schimbare de mentalitate, un proiect de reorganizare pentru a susține și mai bine tehnologia, dorim să aducem în zona practică aceste inițiative și să arătăm cum am reușit să schimbăm mentalități, destine, să dezvoltăm oameni sau să facem echipe să creadă în lucrurile pe care le au în comun.
Din perspectiva abilităților și a pregătirii oamenilor pentru schimbări sistemice în digitalizare: hybrid way sau digital way NU este cel mai bun mod de organizare cu putință și vine cu provocările sale – care sunt acestea din perspectiva practică, și ce am făcut pentru a le transforma în oportunități?
Din perspectiva viitorului – digital future: Cum e folosită inteligența artificială și ce se află în spatele ei? Să ne fie frică de dominația mașinilor în lumea oamenilor? Are valul de concedieri din companiile de tehnologie o explicație în dominația tehnologiei însăși asupra oamenilor? Cât timp am câștigat pentru inteligența emoțională cu ajutorul tehnologiei și care este impactul acesteia asupra relațiilor sociale? Cum facem viitorul să fie cu adevărat uman? Cum nu ne lăsăm transformați, ci îmbogățiți de tehnologie?
În organizații se vorbește despre “digital ready”, “mindset digital”, “hybrid”, “technology”
Multe organizații virează spre o cultură digitală și totuși folosesc practica și mentalitatea analogică.
Încă mai dorim să oferim angajaților și liderilor acel mindset transformativ, digital. Încă mai căutăm răspunsuri împreună.
Vino să aflăm câteva idei de cum au fost, sau cum pot fi asimilate și integrate aceste transformări.
UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment
UPDATE: Înregistrarea video integrală
Agenda
9.00 – 9.30 Registration & Welcome Coffee
———————————————
9.30 – 9.40 Deschidere eveniment
Moderator: Roxana Axini, Leadership Programs Partner, Humanistic
———————————————-
9.40 – 10.00 The Digital Imperative for Every Organization
Pe măsură ce comunitatea globală avansează de la perturbările din ultimii câțiva ani, fiecare organizație are oportunitatea de a defini modul în care va supraviețui și chiar să prospere într-un mediu în continuă schimbare. Confruntându-se cu transformarea forței de muncă, incertitudinea economică și schimbările din societate, fiecare lider caută să-și ajute organizația să înfrunte furtunile și să se adapteze la noile provocări – și adesea, se îndreaptă către tehnologie ca o cheie pentru a-și asigura afacerile pe viitor.Prezentarea se va concentra pe ultimul raport Work Trend Index, pe principalele trei concluzii si cu focus pe zona de AI.
Speaker: Adrian Georgescu, Enterprise & Public Sector Director Microsoft Romania
———————————————–
10.00- 10.20 Hybrid work, modelul de lucru al viitorului? Care va fi impactul său emoțional asupra angajaților?
Despre mixul ‘’perfect’’ de lucru de acasă vs. lucru la birou pentru a obține performanța optimă în cadrul organizației și ce tactici folosim pentru a menține cultura organizației atunci când nu mai suntem împreună tot timpul.
Speaker: Florentina Ciontea, Human Resources & CSR Director, Sodexo Benefits & Rewards Services
——————————————————–
10.20 – 10.40 Activity Based Working: Cum poți avea productivitate sporită și o optimizare a spațiului de lucru
Noul design de birou, conceput pe principiul Activity Based Working: dă libertate angajaților să aleagă unde și cum lucrează în funcție de natura activităților lor. Acestea pot include stații de lucru individuale, zone deschise de colaborare, săli de întâlnire, zone de liniște sau de relaxare. Toate acestea cu un accent pe digitalizare și adaptare comportamentală.
Speaker: Andreea Fasui, Head of People, Softelligence
———————————————————–
10.40 – 11.00 In plina expansiune a inteligentei artificiale (AI) sa nu ne mire aceasta schimbare de paradigma: oamenii chiar au devenit resursa esentiala in business”
Pana acum focus-ul era “strict” pe teme de profitabilitate, vanzari, proiecte de digitalizare etc. Un rol cheie il joaca departamentul de Resurse Umane – care deja s-a rebotezat in People & Culture si isi schimba profilul – nu mai vorbim de o functie suport, administrativa, ci se transforma in functie strategica, cu noi roluri, responsabilitati, modele de lucru si servicii digitale.
Speaker: Maria Boldor, Principal, Corporate Transformation, Horvath România
—————————————————————–
11.00– 11.20 One to One talk – Cum arată un onboarding în digital? Ce transformări au fost adoptate prin tehnologie în modul în care noii veniți interacționează.
Speakers:
Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
Roxana Axini, Leadership Programs Partner, Humanistic – Moderator
——————————————————
11.20 – 11.50- Networking Brunch
——————————————————
11.50 – 12.50 Panel – Transformări Organizaționale ce au în centru Tehnologia
Speakers:
Moderator – Roxana Axini, Learning Partner, Humanistic
————————————————————
12.50 – 13.30
Concluzii si tombola
Moderator: Roxana Axini, Leadership Programs Partner, Humanistic
————————————————————
Adrian Georgescu
Enterprise & Public Sector Director Microsoft RomaniaVasile Alecsandru Strat
Ph. D Associate Professor, Dept. of Statistics & Econometrics Dean of Bucharest Business SchoolDetalii aici
Evenimentul se desfășoara la sediul Microsoft, Sala Gautami si Freesia din bulevardul Iuliu Maniu 6P, Cladirea Campus 6.2, etajul 4, Bucuresti
Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.
Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].
*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.