Fast forward. Organizația Viitorului. Ediția a XX-a

Armonizarea resurselor: Oameni, Profit, Tehnologie

WEBCAST
25 Aprilie 2024, orele 10.00

Despre

Ca oameni de business, am înțeles mereu că rezultatele sunt aduse de oameni. Spunem asta dintr-o convingere concretă și centrată pe noi: fără oameni nu se poate!
Într-un mod foarte serios, vă provocăm și îndrăznim să afirmăm că: NU, de fapt, nu este așa!
Fără servere nu se poate! Fără curent nu se poate, fără sisteme de back-up chiar nu se poate. Fără ca linia de producție să funcționeze, nu se poate. Și practic, nu se poate dacă nu sunt bani, resurse. Dacă obiectivul ar fi altul decât profitul, omenirea ar stagna. Și, mai serios de atât, nu se poate fără echilibru: în lumea externă, între țări, dar mai ales în lumea internă, în starea de bine.
Nu propunem o dezbatere existențială de tipul “ce a fost mai întâi?”. Ne propunem sa lansăm o provocare prin care să transformăm ideea polarității din trecut, în suprapuneri perfecte.

Vă invităm la un eveniment care schimbă pur și simplu narativul:
Oameni pentru mașini!

Fast Forward. Armonizarea resurselor: Oameni, Profit, Tehnologie este un repertoire de bune practici și colaborări între două sau trei departamente, teoretic antagonice.
Asta căutăm. Asta dorim să înțelegem. Cum am ajuns la această simbioză? Și cum, sub o presiune permanentă, această suprapunere schimbă rolul omului – a resursei umane în ecuația economică?

Cum funcționează simbioza între:

  • HR și IT
  • Financiar și HR
  • Board și Sustenabilitate.

Printre subiectele urmărite avem:

–     Studii de caz în care departamente sau firme de IT vorbesc despre lecțiile învățate în implementarea de proiecte cu non-nativi tehnologici, prezentate co-facilitat cu departamentele non-tehnice
–     Exemple din domenii diferite – de producție, de îmbunătățire a experienței clienților, de logistică, de îmbunătățire a experienței umane
–     Binomul CEO și HR și dialogul onest despre relația lor: ce apreciază la ea, ce o susține și ce recomandări au pentru a o îmbunătăți.
–    Un Director Financiar, care dincolo de cifre și verificări, spune povestea cifrelor pentru educația financiară.
–     Idei Antreprenoriale – și imboldul de care au nevoie ca să străpungă o piață.
–     Ei ce își doresc de la oamenii lor? Sunt mai dispuși ei să favorizeze tehnologia? Și în ce condiții?
–     Meserii noi care se bazează pe tehnologie – Ce joburi noi au apărut în piață, dar și la noi în organizație, în ultimii 5 ani?
–     Afaceri de impact pentru oameni – decizii în Board despre #sustenabilitate care au fost dorite, nu forțate de legislație.
–     Brand de angajator în care ideea unei echipe a avut un impact mare.
–     Soluții concrete, practice de tehnologie sau organizare pe care oamenii să le iubească.

Vă așteptăm să înțelegem împreună cum a reușit tehnologia să fie verticala cea mai mare în evoluția oamenilor și de ce va rămâne așa atât timp cât vom reuși să atragem împreună forțe antagonice.

UPDATE: Înregistrarea video integrală și prezentările speakerilor din cadrul evenimentului

AGENDA

10.00 – 10.15
Introducere și punere în context
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC
—————————————————————————————————————-
10.15 – 10.35
Cum ne pregatim in managementul HR pentru primavara AI
Speaker: Adina Vidroiu, HR Director Microsoft România, Moldova și Ungaria

Inteligenta Artificiala este pe punctul sa schimbe viitorul resurselor umane pentru totdeauna, perturband definitiv conceptele pe care le stim despre munca, talent, roluri si abilitati. In acest nou context, liderul HR va juca un rol activ in deciziille ce privesc investitiile in IA ale organizatiei sale. Mitul ca tehnologia va inlocui angajatii atunci cand aceasta va executa sarcini mai bine decat o pot face oamenii este pe cale sa fie demontat. In realitate, instrumentele IA sunt concepute pentru a imbunatati capacitatile umane si vor fi omniprezente in majoritatea activitatilor angajatilor, dar nu ii vor inlocui. Sesiunea ne va aduce recomandari si bune practici de la cel mai mare investitor in solutii care integreaza inteligenta artificiala.
—————————————————————————————————————-
10.35 – 10.55
One to one talk: Perspective din business ale executivilor. Sunt provocările viitoare ale directorilor de Resurse Umane mai mari decât ne putem imagina?
Speaker: Mircea Țiplea, Partner CEE, Amrop
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

Un dialog despre cum se simte din discuțiile cu executivii rolul pe care aceștia îl atribuie directorului HR, ca partener strategic în adoptarea deciziilor de business.
In ce fel poate răspunde un departament de HR astăzi la întrebarea: avem talentele și capabilitățile necesare să ieșim învingători? Răspunsul nu e simplu și necesită un set de competențe de multe ori complet diferit, dacă nu paradoxal. Online vs offline, strategii pe canale vs. omnichannel, customer care vs. employee well-being, hard AI skills vs. soft EI skills, grup vs local, control vs libertate, predictibilitate vs agilitate, sunt doar câteva dintre prioritățile care aparent se bat cap în cap și la care cautam solutii in dialogul nostru.
—————————————————————————————————————-
10.55 – 11.15
One to one talk: Transformarea digitală de la HR la Angajat până la nivel de Business. Conectare prin Tehnologie
Speaker: Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

Este tehnologia factorul decisiv care ne ajută să conectăm departamentele de HR cu angajații și obiectivele strategice? Poate tehnologia simplifica și îmbunătăți experiența angajatului? Putem lua decizii de business mai bune cu ajutorul soluțiilor digitale? Integrarea tehnologiei în procesele interne lasă loc flexibilității, adaptabilității și eficientizării afacerilor. De la echipa de HR la angajați și business, tehnologia este un motor al progresului și al conectivității, însă trebuie să reușim să identificăm nevoile reale. Vom afla cum reușesc departamentele de HR să creeze legături între angajat, echipe și business, prin soluții digitale.
—————————————————————————————————————-
11.15 – 12.15
Panel – Fast Forward. Armonizarea resurselor: Oameni, Profit, Tehnologie.


Speakeri:

  • Loredana Maria Gîlmeanu, HR Business Partner and Country Lead NESTLÉ
  • Cătălina Magui, HR Director Societe Generale Global Solution Centre
  • Ana Costea, Manager Resurse Umane, certSIGN
  • Ramona Ștefania Igreț, Prodecan Bucharest Business School, Conf.univ.dr. la Facultatea de Management, ASE București
    Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

Este în ADN-ul nostru, al profesioniștilor de HR, convingerea că fără oameni nu se poate! Totuși, dinamica ultimilor ani ne-a arătat că lucrurile de schimbă cu o viteză amețitoare, iar tehnologia devine un element fără de care businessurile nu mai pot fi imaginate. În acest context, lansăm o provocare prin care să transformăm ideea polarității din trecut, “oameni versus profit” sau “oameni versus tehnologie”, în suprapuneri perfecte pentru prezentul pe care îl traversăm. Ne propunem sa intelegem:

  • cum vom ajunge la aceasta simbioza si cum aceasta suprapunere intr-o tensiune permanenta, schimba rolul omului, a resursei umane, in ecuatia economica
  • cum verticala cea mai mare in evolutia oamenilor este tehnologia si va ramane asa, atat timp cat vom reusi sa aducem impreuna forte antagonice.
  • cu ce se confrunta organizatiile care fac transformari
  • ariile parteneritului dintre HR si business. Cum se coordoneaza acest parteneriat pentru a obtine schimbarea.
  • ce inseamna cu adevarat munca cros-departamentala in 2024
    —————————————————————————————————————-
    12.15 – 12.30
    Concluzii si inchiderea evenimentului
    Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

Speakeri

<p><strong>Adina Vidroiu</strong></p>

Adina Vidroiu

HR Director Microsoft România, Moldova și Ungaria

Detalii aici

<p><strong>Loredana Maria Gîlmeanu</strong></p>

Loredana Maria Gîlmeanu

HR Business Partner and Country Lead NESTLÉ

Detalii aici

<p><strong>Cătălina Magui</strong></p>

Cătălina Magui

HR Director Societe Generale Global Solution Centre

Detalii aici

<p><strong>Ana Costea</strong></p>

Ana Costea

Manager Resurse Umane, certSIGN

Detalii aici

<p><strong>Ramona Ștefania Igreț</strong></p>

Ramona Ștefania Igreț

Prodecan Bucharest Business School, Conf.univ.dr. la Facultatea de Management, ASE București

Detalii aici

<p><strong>Aurelian Chitez</strong></p>

Aurelian Chitez

Director of Sales, Romanian Software

Detalii aici

<p><strong>Mircea Țiplea</strong></p>

Mircea Țiplea

Partner CEE, Amrop

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

Locație

WEBCAST

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Participare online

Organizator

Cu sprijinul:

Parteneri:

Partener academic

Partener de organizare:

Parteneri media: