Fast Forward. Organizația viitorului | Ediția a XII-a

The Hybrid Way of Work

WEBCAST
16-17 Martie 2022, orele 14:00-17:00

Despre

Am pilotat, am experimentat, am creat scenarii și am tras concluzii. După doi ani în care toate organizațiile au căutat să acomodeze o formulă optimă în muncă, oare care sunt concluziile noastre colective?

Nu este și nu a fost alegerea noastră. Sunt industrii care nu s-au pretat la munca în stil hybrid și unele industrii care de doi ani nu au ieșit din formula de lucru remote. Și oricum ar fi, aceste alegeri nu ne aparțin ci sunt direcții de leadership sau doar politici guvernamentale pe care noi încercăm să le implementăm cu o cât mai mare finețe.

Pe parcursul acestei ediții vom privi mai atent consecințele pe care modul de lucru le-a avut ca impact în acțiunile departamentelor de Resurse Umane. La ce am renunțat, ce a apărut nou, ce a necesitat acomodat și ce am inițiat, sunt întrebări prin care trecem în revistă efortul de adaptare pe care l-am depus din rolul de partener în business.

Cum am măsurat impactul, cum am lucrat cu scenarii și cum am susținut liderii pentru a lua cele mai bune decizii în ceea ce privește modul de lucru. Sunt întrebări care dau dimensiunea calitativă a acestui efort.

UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment

UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 1

AGENDA:

DAY 1 – miercuri 16 martie, 14.00- 17.00

14.00- 14.10 : Deschiderea evenimentului si interventie pe tema: The Hybrid Way of Work
Moderatori: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC,
Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

14.10 – 14.35 : Munca Hibridă – o construcție colaborativă
Felul în care gândim munca hibridă de acum încolo va fi esențial pentru sănătatea organizațiilor. Soluțiile găsite în anii de pandemie conțin multe lecții care ar putea sta la baza principiilor de dezvoltare organizațională a următorilor 10 ani. Ce spun cercetările în domeniu și ce spun oamenii din organizații: aspecte de care este nevoie să ținem cont. Cum vor echilibra liderii de la orice fel de nivel presiunea dintre rezultate și nevoile oamenilor? Un răspuns care va fi descoperit printr-o observare și ascultare mult mai atentă a mediului în care lucram.
Speaker: Madi Rădulescu, Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting

14.35 – 15.00 :  Studiu de caz Google – Cultura unei companii innovative
Sumar: În încercarea de a crea un mediu de lucru sigur și motivant, regândim ceea ce deja a dovedit că funcționează: cultura organizațională nu înseamnă doar linii de raportare, ci o viziune obținută prin oameni. Comunitatea și impactul comun sunt motive mai importante pentru companiile care doresc să fie inovative. Tehnologia facilitează activitatea unui colectiv și îmbunătățește interacțiunile.
Speaker: Elisabeta Moraru – Country Manager Google Romania

15.00- 15.25 : Championing a better world of work.
Sumar: distinctia dintre remote working prilejuit de pandemie si hybrid working ca parte din noul normal; cum gandim hybrid working astfel incat sa asigure egalitate de sanse pentru toti si ersonalizarea relatiei dintre angajat si angajator? Cum ne ajuta pasiunea pentru invatare?
Speaker: Roxana Mocanu, Chief “Game-Changer” Officer Noosfera

15.25 – 15.50 : Studiu de caz ING Bank: Flexibilitatea, cheia „noului normal” in muncă
Sumar: Găsirea soluțiilor potrivite pentru stiluri de viață diferite presupune un dialog deschis cu angajații și testarea de noi moduri de lucru. Iar în toate aceste programe pilot, cuvântul cheie este flexibilitatea. Un studiu de caz despre soluții moderne la cerințele de pe piața muncii de azi.
Speaker: Răzvan Sighinaș – Chief Information Officer ING Bank România

15.50 – 16.10 : One to one talk: De la office la work from home la muncă hibridă. Cum gestionăm încă o dată schimbarea cu ajutorul tehnologiei?
Sumar: Digitalizarea și automatizarea au salvat mii de business-uri în urmă cu doi ani, ajutându-ne nu doar să ne adaptăm rapid, ci și să prosperăm în timp ce lucrurile se schimbau. Încă o dată, avem nevoie de instrumentele potrivite pentru a face și modelul de muncă hibridă să funcționeze. Organizațiile ce își propun asta, trebuie să ia în considerare schimbări adiționale și să remodeleze încă o data munca. Tehnologiile de automatizare se dovedesc a fi un atu valoros în această „nouă eră a muncii”. Chiar dacă nu există o rețetă pliabilă pe fiecare tip de business, e de datoria noastră să fim creativi pentru a găsi soluții.
Speaker: Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
Moderator: Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

16:10 – 16:35 : Empowerment of employees as a driver of innovation in the New Normal. Employee qualification taken to a new level with a future-oriented learning culture
Sumar: Despre calificarea angajaților dusă la un nou nivel cu o cultură de învățare orientată spre viitor
Speaker: Maria Boldor, Principal, Corporate Transformation, Horvath Romania

16.35– 16.40 – Concluzii si inchidere Day 1
Moderatori Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

UPDATE: Înregistrarea video integrală Day 2

DAY 2 – webcast – joi 17 martie, 14.00- 16.30

14.00- 14.10 : Deschiderea evenimentului si interventie pe tema: The Hybrid Way of Work
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

14.10 – 14.35 : Provocările noului mediu de lucru hibrid și potențiale soluții pentru HR.
Analizăm împreună impactul transformării digitale asupra resurselor umane și cum se poate reorganiza acest departament în mediul de lucru hibrid. Eficiența angajaților poate crește prin reducerea timpului alocat sarcinilor manuale, implementarea fluxurilor de lucru, facilitarea colaborărilor și urmărirea costurilor.
Speaker: Petronius Secăreanu, Director General Canon România

14.35 – 15.00 : One to one talk: Modul în care lucrăm s-a schimbat. Cum găsim cele mai bune soluții pentru sănătatea angajaților.
Comunicarea, beneficiile, accesibilitatea, valorile interne, transparența deciziilor, mediul de lucru și oportunitățile viitorului dorit sunt doar câteva dintre palierele ce au trebuit gândite, regândite și reașezate în ultimul an. Nu există soluții imediate pentru adaptarea la noua realitate, dar un lucru e sigur: este nevoie de o abordare nouă, mai empatică, mai implicată, mai atentă la nevoile angajaților. Cum s-au schimbat beneficiile extrasalariale? Cum creezi echipe sau lideri care să știe să integreze wellbeing-ul și sănătatea psihoemoțională a angajaților în strategia de business? Care sunt consecințele schimbării modului de lucru? Cum este cu adevărat afectată munca și starea echipelor?
Speaker: Andreea Minuță, Director Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

15.00 – 15.25 : Strategii de reintoarcere la birou: ce strategii sunt implementate pentru a facilita accesul la un nou tip de mediu de lucru
Speaker: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

15.25 – 16.25 – PANEL:  The hybrid way of work
Speakers:

  • Anamaria Bumbar, Chief Operating Officer, Mindit.io
  • Magda Dragne, Director Resurse Umane Patria Bank
  • Alina Rădulescu, HR Future Strategist
  • Andrei Crețu, Co-fondator Pluria, 7card
  • Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

Subiecte de discutie in panel:

Care sunt strategiile de reintoarcere la dvs in companie?
Care este cel mai indicat mod de a munci din perspectiva colaborării și sănătății oamenilor?
Dacă orice ar fi posibil: Remote, hybrid sau fideli online-ului?
Care este infrastructura de care este nevoie pe termen lung? Ce inițiative au fost aici?
Ce strategii pe termen lung proactive și asumate din partea organizațiilor sunt acum pe piață?
Care sunt consecințele schimbării modului de lucru? Cum este cu adevărat afectată munca și starea echipelor?
Oare cât bine și cât rău ne face cu adevărat munca departe fizic unii de alții? Și ce am  încercat și nu funcționează deloc?
Ce greșeli am făcut? La ce am omis să ne uităm?
Ce proiecte au apărut acum care nu ar fi apărut atfel?

16.25– 16.30 Concluzii si inchidere eveniment
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC

 

 

Speakeri

<p><strong>Madi Rădulescu</strong></p>

Madi Rădulescu

MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Elisabeta Moraru</strong></p>

Elisabeta Moraru

Country Manager, Google România

Detalii aici

<p><strong>Roxana Mocanu</strong></p>

Roxana Mocanu

Chief "Game-Changer" Officer, Noosfera

Detalii aici

<p><strong>Răzvan Sighinaș</strong></p>

Răzvan Sighinaș

Chief Information Officer, ING Bank România

Detalii aici

<p><strong>Maria Boldor</strong></p>

Maria Boldor

Principal, Corporate Transformation, Horvath Romania

Detalii aici

<p><strong>Aurelian Chitez</strong></p>

Aurelian Chitez

Director of Sales, Romanian Software

Detalii aici

<p><strong>Petronius Secăreanu</strong></p>

Petronius Secăreanu

Director General, Canon România

Detalii aici

<p><strong>Andrei Crețu</strong></p>

Andrei Crețu

Co-fondator Pluria, 7card

Detalii aici

<p><strong>Andreea Minuță</strong></p>

Andreea Minuță

Director Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
<p><strong>Magda Dragne</strong></p>

Magda Dragne

Director Resurse Umane Patria Bank

Detalii aici

<p><strong>Anamaria Bumbar</strong></p>

Anamaria Bumbar

COO mindit.io, Romanian-Canadian MBA

Detalii aici

<p><strong>Alina Rădulescu</strong></p>

Alina Rădulescu

HR Future Strategist

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC

Detalii aici

<p><strong>Mihai Zânt</strong></p>

Mihai Zânt

Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected]

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

 

Eveniment organizat de:

Cu sprijinul:

Parteneri

Academic Partner

Parteneri media