În căutarea fericirii la job. Organizația fericită

Organizatori:

Despre

Organizator: Revista HR Manager
Data:  4 martie 2020
Locaţie: DB Connect (Bd-ul Dimitrie Pompeiu, nr. 6A)
Evenimentul va reuni peste 100 de participanți: HR Manageri, Directori de Departamente, CEO’s din companii, Antreprenori din diverse domenii de activitate.

 

Fericirea la muncă a încetat să mai fie un simplu “buzz”, ea s-a transformat rapid în strategii și obiective implementate in planurile de zi cu zi ale managerului de HR.

Starea de fericire, echilibru și bunăstare într-o organizație se dovedește a fi un “must have” pentru succesul pe termen lung al oricărei companii. Studiile arată că angajații motivați și mulțumiți de jobul lor sunt mult mai productivi și creativi. De asemenea sunt mult mai implicați.


Indexul de Satisfacție la Job arată că factorii care contribuie cel mai mult la sentimentul de fericire în organizație sunt, în această ordine următorii:

  • să fii în posesia unui sens al muncii pe care o faci;
  • să ai reușite și obiective atinse;
  • să muncești într-un climat prietenos și pozitiv;
  • să fii condus de lideri buni;
  • să poți să iți perfecționezi abilitățile profesionale;
  • să fii bine plătit;
  • să poți fi în postura de a-i influența pe ceilalți.

Lansăm în dezbatere următoarele provocări:

– Cum construiești o strategie a Fericirii în organizație

– Cum reusește o cultură a performanței să genereze satisfacție și implicare

– Care sunt etapele creării unui mediu de lucru pozitiv

– Ce poate face un manager HR pentru ca mediul de lucru să fie atât unul prietenos cât și suficent de riguros încât să genereze performanță și implicare

– Cum ar trebui să arate o cultură organizațională care promovează munca cu sens? Ce rol joacă în acest caz componenta de Employer Branding?

– Care sunt programele pe care le folosește compania dvs pentru a crește nivelul de engagement și wellbeing al angajaților?

– În căutarea fericirii cu orice preț. Granița fină dintre fericire și nefericire în organizație si cum știm să nu trecem de ea. Sau când “mult” înseamnă “prea mult” și strică.

– Ce stă la baza bunăstării unei companii: leadershipul, sistemele de management, relația dintre oameni sau calitatea umană a celor care alcătuiesc organizația?

Program

Ora Locație
08:30 – 09:15

Welcome coffee & înregistrarea participanților

09.15 – 09.30

Cuvânt de deschidere – În căutarea fericirii la job – Speaker Alina Rădulescu, Managing Partner, H4You, Moderator al Evenimentului

09.30 – 10.00

“Fericirea la job – o alegere conștientă” – Speaker Psih. Yolanda Crețescu, președintele Asociației Happy Minds, fondatoarea DepreHUB

10:00- 10:30

“Valori și Convingeri – punerea fericirii în context” –  Speaker Mădi Rădulescu, Executive Coach (PCC) și Managing Partner al companiei MMM Consulting Intl.

10:30 – 11:00

“Business Case-ul Fericirii”  –  Speaker Alina Perrin, Founder & CEO, SERMAN INSIGHT

11:00 – 11:30

“Inițiative care au dus la creșterea angajamentului, motivației, fericirii angajaților” – Speaker Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

11:30 – 12:15

Networking Brunch

12:15 – 12:40

“HR outsourcing – how to keep your HR staff happy at work” – Speaker Aurelian Chitez, Sales Director Romanian Software

12:40 – 13:10

„Fericirea – o chestiune de incredere”  – Speaker Gabriela NIȚĂ, Business Development Executive, DEKRA România

13:10 – 13:35

Filosofia conducerii în noua cultură a muncii: „Organizația Happy?” Speaker Dorin Bodea, Founder and General Manager, Result Development

13:35 – 14:30

PANEL: “Cum construiești o strategie a Fericirii în organizație? Cum reușește o cultură a performanței să genereze satisfacție și implicare?”

Speakeri:

  •  Crina Ilie – People Function Leader, Europe and South Africa, Genpact
  •   Florin Tataru – Group HR Director, Help Net Farma & Farmexim
  • Iulia Cirmaciu– Country HR Head/ EMEA Talent Sourcing Lead at Deutsche Bank
  • Cornelia Balcanu – Head of HR and HR SSC Samsung Shared Services Centre Europe
  •   Alina RădulescuManaging Partner, HR4You- Moderator
14:30 – 15:00

Concluzii și închiderea evenimentului

Invitați

<p>Madi Rădulescu, Executive Coach (PCC) şi Managing Partner MMM Consulting Intl.</p>

Madi Rădulescu, Executive Coach (PCC) şi Managing Partner MMM Consulting Intl.

<p>Aurelian Chitez, Sales Director, Romanian Software</p>

Aurelian Chitez, Sales Director, Romanian Software

<p class=Crina Ilie, People Function Leader, Europe and South Africa, Genpact

"/>

Crina Ilie, People Function Leader, Europe and South Africa, Genpact

<p>Alina Perrin – Founder & CEO, Serman Insight</p>

Alina Perrin – Founder & CEO, Serman Insight

<p>Dorin Bodea, Founder and General Manager, Result Development</p>

Dorin Bodea, Founder and General Manager, Result Development

<p>Florin Tătaru, Group HR Director, Help Net Farma & Farmexim</p>

Florin Tătaru, Group HR Director, Help Net Farma & Farmexim

<p>Iulia Buciuman, Managing Partner,     Humanistic</p>

Iulia Buciuman, Managing Partner,     Humanistic

<p>Yolanda Cretescu, Președintele Asociației Happy Minds, fondatoarea depreHUB</p>

Yolanda Cretescu, Președintele Asociației Happy Minds, fondatoarea depreHUB

<p>Gabriela Nita, Business Development Executive si Senior Trainer al DEKRA Certification</p>

Gabriela Nita, Business Development Executive si Senior Trainer al DEKRA Certification

<p>Iulia Cirmaciu, Country HR Head/ EMEA Talent Sourcing Lead at Deutsche Bank</p>

Iulia Cirmaciu, Country HR Head/ EMEA Talent Sourcing Lead at Deutsche Bank

<p>Cornelia Balcanu, Head of HR and HR SSC Samsung Shared Services Centre Europe</p>

Cornelia Balcanu, Head of HR and HR SSC Samsung Shared Services Centre Europe

<p>Alina Rădulescu, Managing Partner, HR4You</p>

Alina Rădulescu, Managing Partner, HR4You

Moderator

Locație

DB Connect (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 6A, București)

Înregistrare

 

Taxa de participare: 50 euro + TVA/ persoană

Dacă doriti mai multe detalii despre eveniment, vă invităm să ne contactați prin e-mail sau telefon:
[email protected],  0729.141.379

PARTENERI

PARTENER ANUAL

Parteneri media

PARTENER DE ORGANIZARE