LEADERSHIP RESET. Claritate în ambiguitate

LEADERSHIP RESET. Claritate in ambiguitate

Webcast, 14 iunie 2023, orele 10.00-13.00

Despre

Anii post pandemici au schimbat paradigma de conducere și au transformat organizațiile în
încercarea de a crea un nou mediu de lucru care să includă lecțiile învățate în tot acest timp, dar
și să creeze premisele de a ține pasul cu schimbările și dezvoltarea tehnologiei din ce în ce mai
accelerate.
La nivelul leadershipului de vârf‚ nevoia de claritate în această mare de incertitudine și
ambiguitate este covârșitoare. Organizațiile au nevoie de o performanță ridicată în condițiile unor
schimbări perpetue. Funcțiunea de resurse umane are nevoie să facă un parteneriat cu adevărat
solid cu cei care conduc funcțiunile de business. Pare o afirmație care nu conține nimic nou, însă
contextul are un ADN diferit: ambiguitate și incertitudine, doi cromozomi pereche ai realității
curente de business.

Vă invităm la un dialog onest și deschis despre efectele stării permanente de „fază beta” a
organizațiilor, scăderea calității leadershipului care derivă din nevoia de control a contextului,
paradoxurile apărute între nevoia de curiozitate și descoperire în fața nevoii de conformitate
pentru reducerea riscului.
Ne propunem să avem la un loc: o perspectivă de la nivel de CEO: cum se simte incertitudinea la
vârful ierarhiei și de ce au nevoie liderii pentru a putea lua decizii clare pentru echipele lor și
siguranța businessului în vremuri incerte și ambigue; o perspectivă științifică asupra nevoii de
claritate și colaborare a oamenilor; și perspectiva managerului de resurse umane care caută
permanent soluții de a reduce efectele de oboseală, de a crește capacitatea de adaptare a
oamenilor și de a contribui la stabilitatea organizațiilor.
Teme de discuție cu invitații noștri:

  •  Cum resimt liderii de organizații provocările leadershipului de zi cu zi în contextul în care
    avem ambiguitate și o viteză năucitoare cu care se schimbă lucrurile.
  •  Cum lucrează în incertitudine, cum funcționează pentru ei leadershipul colaborativ, cum
    au schimbat mediul de lucru, cum s-au adaptat noii perspective de conducere centrată pe
    starea de bine a angajatului.
  •  Cum percep oboseala, dacă o percep, cum adaugi claritate în ambiguitate, ce este pozitiv
    și posibil.
  •  Cât de mult se pot baza pe intuiție și încredere în deciziile pe care le iau.
  •  Cum mediază colaborarea dintre generații și cum pregătesc organizația pentru momentul
    de dominație a noii generatii, ţinând cont de particularităţile educaționale, psihologice și
    comportamentale ale exponenților ei.

Speakeri

<p><strong>Madi R</strong><strong>ă</strong><strong>dulescu</strong></p>

Madi Rădulescu

Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Delia Vîrgă</strong></p>

Delia Vîrgă

Prof. univ. dr., Director al Departamentamentului de Psihologie din cadrul Universității de Vest din Timișoara

Detalii aici

<p><strong>Diana Voicu</strong></p>

Diana Voicu

Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Luminița Florea</strong></p>

Luminița Florea

Director People&Culture, Philip Morris România

Detalii aici

<p><strong>Cati Lupașcu</strong></p>

Cati Lupașcu

Redactor-șef Revista CARIERE
<p><strong>To Be Announced</strong></p>

To Be Announced

<p><strong>To Be Announced</strong></p>

To Be Announced

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

    Formular de înregistrare - Webcast: Leadership Reset. Claritate în ambiguitate - 14 Iunie 2023 , orele 10:00-13:00

    Vă rugăm să completați toate informațiile de mai jos.



    Prin completarea acestui formular, sunt de acord că Editura CARIERE SRL poate folosi datele mele personale pentru a mă contacta cu privire la știri, evenimente, workshop-uri și alte informații relevante domeniului meu de activitate.

    Vă puteți actualiza informațiile sau dezabona de la aceste comunicări în orice moment dacă ne scrieți la [email protected] sau prin accesarea butonului “dezabonare” ce poate fi găsit în subsolul tuturor email-urilor primite din partea CARIERE. Pentru mai multe detalii despre modul în care datele dumneavoastră sunt procesate și cum vă puteți exercita drepturile, vă rugăm să vizualizați politica noastră de confidențialitate

    Eveniment organizat de

    Partners