NEXT LEVEL HR

Strategie și bunăstare organizațională

25 Septembrie 2024,
Eveniment hibrid, orele 9.00-14.00 in-person si incepand cu orele 10.00 online

Despre

NEXT LEVEL HR – este un eveniment despre viziunile îndrăznețe, acțiunile inspirate, muncă și dedicarea oamenilor de HR care duc organizația către succes.

Într-un context global marcat de incertitudini, Directorii de HR, împreună cu întregul lor department, devin nucleul inovației și adaptabilității. Ei sunt exemple de profesionalism ce promovează investiția în dezvoltare personală, transparență și încredere ca direcții-cheie în gestionarea schimbărilor rapide.

Vrem să aducem în prim-plan exemple de leadership autentic și eficient în HR, care inspiră și mobilizează echipa. De la dezvoltarea și susținerea noilor lideri, până la crearea unei culturi organizaționale bazate pe încredere, transparență și colaborare, ne propunem să aducem în fața publicului nostru exemple concrete din munca liderilor din HR.

Anul 2024 a pus pe agenda de lucru a HR-ului câteva priorități ce țin de alinierea strategiei de HR la strategia de business și de îmbunătățirea experienței angajatului în noul climat de muncă marcat de schimbare:

–        Preocuparea pentru personalizarea experienței de angajat, de la recompense și beneficii până la programe de învățare.
–        Democratizarea învățării cu accent pe flexibilitate și accesibilitate, învățare continuă și personalizată.
–        Trecerea de la work-life balance la work-life fit și accentul pe a căuta talentele potrivite mai întâi printre colegi şi abia apoi în afara organizației.
–        Promovarea tehnologiilor avansate, unde HR-ul devine un promotor al Inteligenței Artificiale, cu accent pe gestionarea experienței angajaților.
–        Integrarea Inteligenței Artificiale Generative care continuă să influențeze HR-ul prin gestionarea informațiilor, analiza datelor și optimizarea proceselor de recrutare.
–        Necesitatea pregătirii angajaților pentru utilizarea tehnologiei cu abilități necesare, cum ar fi gândirea creativă, analitică și gestionarea comunităților.

Vă așteptăm pentru a descoperi împreună proiecte îndrăznețe, strategii implementate cu succes, procese de schimbare care au dat roade și provocări care ne forțează limitele în munca de zi cu zi,

Miza noastră este să promovăm, să încurajăm și să susținem noul rol al HR –ului în organizații prin exemple de bună practică astfel încât comunitatea noastră de profesioniști să găsească inspirație pentru propriile proiecte.

Creăm un spațiu pentru idei care merită împărtășite!

Speakeri

<p><strong>Iulia Zamfir</strong></p>

Iulia Zamfir

Group HR Director

Detalii aici

<p><strong>Ramona Ceacu</strong></p>

Ramona Ceacu

HR Manager, Crowe Romania

Detalii aici

<p><strong>Angelica Răducanu</strong></p>

Angelica Răducanu

Chief People and Brand Officer, Evryo Power

Detalii aici

<p><strong>Oana Piper</strong></p>

Oana Piper

Manager Resurse Umane, Solina Grup

Detalii aici

<p><strong>Andreea-Marin Miron</strong></p>

Andreea-Marin Miron

EMEA People&Culture Director, Stefanini

Detalii aici

<p><strong>Simona Nicolaescu</strong></p>

Simona Nicolaescu

Business Owner, EMBA , Dynamic Human Resources

Detalii aici

<p><strong>Dana Ciuca</strong></p>

Dana Ciuca

Director HR, Agricover

Detalii aici

<p><strong>Corina Făurescu</strong></p>

Corina Făurescu

Senior HR Manager, Booking Holdings

Detalii aici

<p><strong>Alina Rusei</strong></p>

Alina Rusei

Head of People Services, ING Bank Romania

Detalii aici

<p><strong>Simona Carp</strong></p>

Simona Carp

Head of HR, JYSK România și Bulgaria

Detalii aici

<p><strong>Raymond Marin</strong></p>

Raymond Marin

Managing Partner Marco Polo CEE

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator

Detalii aici

Locație

Evenimentul se desfasoara in format hibrid, la hotelul Capital Plaza, Bucuresti si online.

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Participare in Person | Participare online

Parteneri

Partener de networking

Community Partners

Parteneri media