Sales Team Upgrade este un eveniment de nivel executiv dedicat profesioniștilor în vânzări și afaceri – managerilor care înţeleg că împlinirea lor ca lideri de succes este strâns legată de afirmarea echipei lor. Mai mult, performanța nu mai este de mult un indicator individual, iar în noua realitate a vânzărilor, populată de consumatori foarte bine informați și exigenți, managementul performanței trebuie să fie o preocupare constantă a liderilor.
Pe lângă împărtășirea know-how-ului specific, Sales Team Upgrade își propune să aducă laolaltă profesioniști în vânzări din diferite industrii, pentru a crea împreună o experiență a dezvoltării profesionale și personale. Subiectele de discuție vor varia de la tehnici de creștere a productivității echipei la dezvoltarea abilităților de leadership existente în noi, atingerea potențialului maxim și identificarea profilului de vânzător potrivit pentru echipa și industria în care activăm.
Ora | Locație | |
---|---|---|
08.30 - 09.30 | Înregistrarea participanților & Welcome coffee |
|
09.30 - 10.30 | Panel: Care este profilul vânzătorului ideal de astăzi – sales shark vs. digital friend? Moderator: Cristian Udrescu, Director Executiv și Membru Fondator , Asociația Națională a Vânzătorilor Profesioniști Speakeri: Nadia Homoc, Director Comercial, Urgent Cargus Cornel Frățică, Director de Vânzări, Idea Bank Nicu Aleman, CEO ASG Adrian Löw-Vesa, Chief Commercial Officer, Aon România Marius Decuseară-Brandenburg, Managing Partner, Trend Consult Andreea Baciu, Managing Director Qualians Dr. psih. Doru Dima, CEO Great People Inside România |
|
10.30 - 11.00 | Reinventing Productivity for Digital Transformation: Empowering Sales Champions! Cristina Barbu, Applications and Services Business Group Lead, Microsoft Romania |
|
11.00 - 11.30 | Driving Sales Productivity – Creating Habit for Success in a customized, perfectly designed team Dr. psih. Doru Dima, CEO Great People Inside România |
|
11.30 - 12.10 | Brunch |
|
12.10 - 14.10 | Sesiuni de lucru SESIUNE 1: Sales Process vs. Buying Process – alinierea celor 2 procese și înțelegerea comportamentelor celor 2 actori: cumpărator și vânzător (detalii) Facilitator: Marius Decuseară-Brandenburg, Managing Partner, Trend Consult SESIUNE 2: Ce facem și ce NU facem când transformăm un departament de vânzări (detalii) Facilitator: Andreea Baciu, Managing Director Qualians |
|
14.10 | Încheiere eveniment |
Adrian Löw-Vesa
Chief Commercial Officer, Aon RomaniaAndreea Baciu
Managing Director, QualiansCornel Frățică
Director de Vânzări, Idea Bank
Cristian Udrescu
Director Executiv și Membru Fondator , Asociația Națională a Vânzătorilor ProfesioniștiCristina Barbu
Apps and Services Business Group Lead , Microsoft RomâniaDr. psih. Doru Dima
CEO, Great People Inside RomâniaMarius Decuseară-Brandenburg
Managing Partner, Trend ConsultNadia Homoc
Director Comercial, Urgent CargusNicu Aleman
CEO , Aleman Software Group
Pentru înscrieri și informații suplimentare vă rugăm contactați: Laura Gheboianu – Project Manager:
E-mail: [email protected]
Tel: 0726 768 079
19 octombrie 2016, Hotel Arc de Triomphe
Strada Clucerului 19, Bucureşti
Taxa* de participare la eveniment este de 95 de euro (+TVA) / persoană și acoperă:
Sesiunile de lucru se desfășoară în paralel. Locurile pentru fiecare sesiune interactivă sunt limitate la 30 de persoane!
** Pentru grupuri de min 3 persoane, din aceeaşi companie, se aplică o reducere de 15 euro (+ TVA) / persoana la taxa de participare