Sănătatea şi echilibrul interior sub presiunea socio-profesională- editia a II-a

Despre

Companiile au înţeles că bunăstarea şi sănătatea angajaţilor contează din ce în ce mai mult în performanţele acestora.

Asigurarea sanătăţii angajaţilor este abordată şi sub forma unui beneficiu extra salarial care creşte rata de retenţie, dar în primul rând ca o necesitate pentru bunul mers al companiei.

Stresul socio-profesional poate genera tulburări de sănătate. Cum ne protejăm angajaţii? Cum ne protejăm pe noi, dar şi pe cei din jurul nostru?

Cum păstrăm un echilibru atât la serviciu, dar şi acasă, printr-un stil de viaţă sănătos?

Ştim să ţinem departe de viaţa noastră burnout-ul şi alte dezechilibre emoţionale şi să rămânem în echilibrul generator al stării de bine?

Toate acestea, precum şi multe alte aspecte legate de echilibrul nostru interior, ca profesionişti, vor fi discutate şi analizate cu specialiştii prezenţi la eveniment: medici, psihologi, avocaţi, lideri de opinie şi, desigur, HR Manageri şi General Manageri.


Teme abordate:

  • Riscurile psihosociale și stresul la locul de muncă, printre cele mai mari provocări în materie de securitate şi sănătate în muncă;
  • Managementul frustrărilor la locul de munca – dubla perspectivă, angajat-angajator;
  • Impactul stresului la locul de muncă asupra organizațiilor și economiei acestora;
  • De la stres, la bournout. Riscuri majore pentru fenomenul burnout;
  • Responsabilitatea angajatorului faţă de angajaţii săi, măsuri ce trebuiesc luate pentru a preveni apariţia sindromului de burnout, într-o organizaţie;
  • Stresul socio-profesional constant și tulburările de sănătate: obezitatea, afecțiunile cardiace, diabetul, problemele gastrointestinale sau astmul;
  • Prezenteismul, noua tendinţă în rândurile angajaţilor români;
  • Presiunea performanţei şi sindromul epuizării prin muncă;
  • Recuperarea în burnout. Anul sabatic sau reconversia profesională?;
  • De ce alte zone ale vieţii se leagă stresul ocupaţional?;
  • Menţinerea echilibrului între presiunea socială şi viaţa personală;
  • Legislaţia privind identificarea, măsurarea şi reducerea stresului la locul de munca în UE și perspectivele în România.

AGENDA:

08.00 – 8.50 Welcome coffee & înregistrarea participanţilor
08.50 – 9.00 Deschidere eveniment
09.00 – 11.35 Prezentări, panel, studii de caz şi Q&A
11.35 – 12.15 Brunch&Coffee
12.15 – 14.25 Prezentări, panel, studii de caz şi Q&A
14.25 – 15.00 Concluzii şi închiderea conferinţei


Evenimentul se adresează:

HR Directors & HR Managers, Directori Generali, Directori Departament, Antreprenori din diverse domenii de activitate, interesați de starea lor de bine dar și a echipelor în care lucrează


 

Speakeri

Moderator: Daniela Palade Teodorescu Moderator: Daniela Palade Teodorescu Redactor-şef Revista CARIERE

detalii aici

Înregistrare

Taxa de participare la eveniment este de 50 EUR + TVA/ persoană

Mai multe detalii despre eveniment şi  înscriere – Laura Gheboianu, telefon 0726.768.079 sau la E-mail:[email protected] 

 


 

Organizator