PROF. PHILLIP C. NELL: A trebuit să fim agili și să introducem digitalizarea în toate activitățile de predare
PROF. PHILLIP C. NELL , Director Academic, Executive MBA Bucharest, WU University a vorbit în Ghidul MBA, ediția 2022, despre ce a însemnat pandemia pentru școlile de business și care au fost lecțiile învățate în această situație.
Cred că principalele lecții pe care școlile de business le-au învățat în timpul pandemiei au fost capacitatea de a se adapta rapid la mediul în schimbare și capacitatea de a inova pentru a atrage interesul potențialilor studenți. Imaginați-vă că, la începutul pandemiei, toate programele de educație executivă ale WU Executive Academy au trebuit să fie trecute în formatul de învățământ la distanță, ceea ce a reprezentat o provocare. A trebuit să fim agili și să introducem digitalizarea în toate activitățile noastre de predare.
Acest proces a implicat, de asemenea, o evaluare a instrumentelor digitale de învățare care aduc o valoare adăugată reală studenților noștri atunci când sunt utilizate în anumite moduri. În același timp, participanții noștri la programul de Executive MBA au dorit să înțeleagă complexitatea și consecințele crizei pandemice și să le raporteze la situația sau la activitatea lor. Prin urmare, școlile de afaceri au trebuit să își actualizeze programele de studii cu subiecte conexe pentru a reflecta noile realități din lumea de business.
Am fost bucuroși să le oferim studenților noștri EMBA mai mult conținut digital, folosind diverse metode de predare online. Am reușit să gestionăm cursurile online în condiții excelente datorită infrastructurii digitale de ultimă generație pe care am implementat-o.
Cursurile de învățare online aduc numeroase avantaje, cum ar fi mai puține deplasări, o mai mare flexibilitate, costuri reduse și timp economist. Cu toate acestea, nu credem că aceste cursuri exclusiv online reprezintă cea mai bună modalitate de a oferi un program EMBA. Succesul programului nostru se bazează pe formatul de învățare mixtă, care combină în mod eficient învățarea online cu stiluri de învățare mai tradiționale, care au loc în sala de clasă prin discuții, studii de caz și simulări.
După pandemie,cursurile noastre vor reveni, prin urmare, la o predare preponderent față în față. La nivel executiv, interacțiunea cu ceilalți și networkingul sunt foarte importante, iar interacțiunea online nu este la fel de eficientă pentru a cultiva astfel de relații. În timpul pandemiei, ne-am păstrat abordarea de formare generală în domeniul afacerilor într-un mod științific și axat pe practică. Cu toate acestea, am încorporat în modulele noastre și subiecte legate de provocările crizei, cum ar fi transformarea digitală, gestionarea schimbării, întreruperea lanțului de aprovizionare sau negocierile online.
Am introdus, de asemenea, un scurt atelier de lucru cu un consultant experimentat pe tema gestionării rezilienței. În plus, încă dinainte de pandemie, modulul nostru „Provocări contemporane ale afacerilor globale” a fost conceput pentru a putea aborda în mod flexibil subiectele de actualitate. Astfel, am folosit și acest tip de curs pentru a ne concentra mai mult pe subiectele legate de pandemie. În afară de acestea, am demarat o serie de conferințe online cu invitați internaționali din rețelele noastre de absolvenți, ca o oportunitate suplimentară pentru studenții noștri, și intenționăm să continuăm aceste discuții și după pandemie. În ultimii doi ani, cererea pentru educația executivă a fost mai mare ca niciodată. Cu 32 și 33 de studenți, promoțiile din 2020 și 2021 au fost cele mai mari din istoria programului nostru, în ciuda pandemiei.
Astfel, putem vedea în mod clar că există o cerere foarte mare pentru programul nostru, poate în mod special din cauza pandemiei care a lăsat mulți manageri să se întrebe cum să răspundă și să acționeze în timpul crizei. Am observat, de asemenea, o ușoară creștere a vârstei medii de la 36 la 38 de ani și, în mod proporțional, o experiență managerială medie mai mare, de la 7 la 9 ani. Aceste schimbări în dinamica studenților indică nevoia managerilor cu experiență de a-și actualiza cunoștințele pentru a face față cu succes noilor provocări din mediul de afaceri global și pentru a deveni lideri puternici, capabili să exceleze și să inoveze. Unii dintre ei își propun să acceseze piața internațională a muncii, iar o diplomă EMBA le deschide drumul către o varietate de oportunități de top.
Acest material a fost publicat în GHIDul MBA 2022.
Aici puteți accesa preview-ul Ghidului MBA 2022.
Pentru abonare, click aici.