A apărut noua ediție a Revistei HR Manager: Omul, în centrul preocupărilor organizației
Ca urmare a răspândirii epidemiei COVID19 și a instituirii stării de urgență ce limitează circulația persoanelor, redacția Revistei HR Manager oferă cititorilor săi acces gratuit la ediția digitală a publicației, începând cu Martie 2020. Iată mai jos care sunt principalele titluri din ultimul număr:
2020 se conturează a fi un an plin de provocări complexe. Pentru prima data, la scara globală, experimentăm cum tehnologia potențează umanitatea. Acum este momentul prielnic ca departamentul de HR să se canalizeze și mai mult pe ceea ce contează cu adevărat într-o organizație: OMUL.
Daniela Palade Teodorescu deschide noua ediție a Revistei HR Manager cu un editorial în care subliniază cât de important este să rămânem umani, în contextul provocărilor actuale.
La rubrica HR Advisor am invitat câțiva specialiști să ne vorbească despre subiecte de interes, precum:
- reinventarea HR-ului în vreme de criză;
- legătura dintre mentalitate, muncă și bani;
- fericirea la job;
- HR-ul, între tehnologizare și umanizare.
La secțiunea Legal veți afla de la avocații consultați de noi mai multe detalii despre două teme arzătoare în aceste vremuri: flexibilitatea muncii și munca prin agent de muncă temporară.
În Cover Story-ul acestei ediții, Constantin Pescaru lansează o dezbatere necesară: nevoia de a pune OMUL și mai mult în centrul preocupărilor organizației.
La rubrica HR Events veți afla ce am discutat la evenimentul nostru ”În căutarea fericirii la job”, dar și agenda Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane organizate de HR Club.
În continuare, la secțiunea Q&A, Constantin Pescaru i-a luat la întrebări pe câțiva manageri de HR despre diversitate și incluziune, un subiect care nu trebuie ignorat nici măcar în vremuri de criză.
Rubrica HR Transformational dezbate în profunzime două teme importante, dar mai puțin discutate. Felicia Luca atrage atenția asupra dezumanizării prin profesionalism (și oferă câteva soluții pentru schimbarea acestei paradigme), în timp ce patru membri ai Asociației de Psihologie Industrială și Organizațională (APIO) prezintă multele fațete ale grijei față de angajat.
La CEO’s Voice, Constantin Pescaru a discutat despre rolul liderului în vremuri de criză cu Aurel Nețin, Country Manager, Lenovo România.
Secțiunea în engleză a revistei prezintă un studiu interesant despre călătoria digitală a talentelor, în timp ce la rubrica HR Booked avem trei recomandări de cărți pe care merită să le citiți în acest an.
Lectură plăcută!
#peoplefirst #osăfiebine
Click aici sau pe coperta Revistei HR Manager pentru a accesa ediția digitală!