Oamenii își iau puterea din respectul și încrederea care le sunt oferite
Luiza Müller, Hr Director, Orange România a spus, pentru Revista HR Manager, ediția cu numărul 69, cum a trecut compania prin pandemie, ce au învățat și care au fost soluțiile care au funcționat pentru ei. Aceasta este de părere că „Oamenii își iau puterea de la cei cu care lucrează zi de zi, din valorile companiei, din modul în care sunt tratați, din respectul și încrederea care le sunt oferite.”
CUM AȚI DESCRIE, ÎN CÂTEVA CUVINTE, ANUL 2021, DIN PUNCT DE VEDERE AL SCHIMBĂRILOR ORGANIZAȚIONALE, AL MODULUI ÎN CARE MUNCIM ȘI TRĂIM, AL RELAȚIILOR INTERUMANE, RESPECTIV AL CLIMATULUI DE BUSINESS?
Pentru Orange România, 2021 a fost anul în care am pus bazele și am pregătit călătoria pentru perioada 2022-2025. Contextul economic a fost tumultuos la nivel local, iar felul în care noi l-am depășit poate fi caracterizat în două cuvinte – „reziliență și colaborare“. Ne așteptăm ca nici 2022 să nu fie tocmai ușor din punct de vedere economic, însă avem deja doi ani de experiență în schimbări continue și lipsă de predictibilitate și suntem încre-zători că vom gestiona cu bine provocările lui.
În anul care tocmai s-a încheiat, ne-am concentrat pe proiectele esențiale, am regândit stra-tegia transformării digitale a companiei, prin end2end digital care & sales journeys, și am dat startul transformărilor modelului nostru operațional, pentru a maximiza eficiența și a livra valoare tuturor stakeholderilor noștri. Am lucrat preponderent remote, toate procesele funcțiunilor suport s-au efectuat online, am construit roboți și chatboți, am regândit fluxuri și am simplificat sisteme de lucru. În ceea ce privește relațiile interumane, priori-tatea noastră numărul unu a fost și rămâne siguranța și sănătatea tuturor colegilor noștri, cu care am comunicat în permanență, pe care i-am ținut mereu informați și către care ne-am îndreptat cu programe variate de wellbeing în online. De ase-menea, am organizat Gale de recunoaștere, în care i-am pus în lumina reflectoarelor pe colegii care au lucrat în proiecte majore sau care au obținut rezultate remarcabile în jobul de zi cu zi.
Managerii au avut un rol extrem de important în toată această perioadă, fiind mereu aproape, chiar dacă virtual, de toți membrii echipei, asigurându-le suport profesional și personal. Mai mult ca oricând, echipa HR a fost permanent conectată la nevoile colegilor noștri: am comunicat mult, am lansat survey-uri prin care am luat „pulsul“ colegilor, am regândit procese și programe în funcție de cerințele și de dorințele lor. Am fost aproape și mereu acolo unde a fost nevoie de noi.
CARE SUNT CELE MAI IMPORTANTE LECȚII PE CARE LE-A ÎNVĂȚAT LUIZA MÜLLER PE PARCURSUL ANULUI 2021 aflați accesând site-ul Revistei HR Manager.