Stimularea implicării angajaților și sprijinirea lor în tranziția către noua normalitate
Revista HR Manager a invitat câțiva specialiști să își împărtășească experiențele din perioada pandemiei, să povestească despre funcționalitatea companiei în acea perioadă și să dezvăluie strategia pentru viitor. Iată ce a spus Rodica Rapcea, HR Director Metro Cash&Carry România:
În 2021 discutăm despre adaptarea la noua normalitate în care este necesară o calibrare între nevoile actuale de business și așteptările oamenilor. Suportul digital are un rol esențial în acest sens.
Lucrăm deja la revizuirea și adaptarea mai multor procese în cadrul departamentului de resurse umane, de la partea de onboarding a noilor angajați, la gestiunea administrativă, de la evaluări, la gestionarea talentelor pentru o mai bună conectivitate, dar și pentru a satisface așteptările unei forțe de muncă hibride. 2021 înseamnă și noi provocări în ceea ce privește atragerea de talente alături de care să ducem businessul mai departe.
Și pentru că la nivelul angajatorilor există o competiție puternică pentru a atrage cei mai buni candidați, avem o strategie solidă care să ne ajute la consolidarea unui talent pipeline avantajos. În noul normal trebuie să luăm în considerare și o altă provocare, actualizarea competențelor necesare susținerii evoluției rapide a businessului.
Află care este direcția abordată de Metro Cash&Carry România din materialul publicat în site-ul www.hrmanageronline.ro.