ABONAMENTELE DE CAFEA PENTRU COMPANII: soluții inovative pentru un mediu de lucru flexibil, axat pe colaborarea dintre angajați
Pandemia ne-a schimbat cu siguranță unele obiceiuri. Cum interacționăm cu cei din jur, cum ne petrecem timpul, cum comunicăm, cum învățam și mai ales cum lucrăm. Numeroase companii au trecut la un model de lucru hibrid – ȋn care angajații au o mai mare flexibilitate a programului și mai multă independență, ȋmbinȃnd munca de la distanță cu munca la birou. Dar acest model de lucru hibrid, dincolo de o serie de avantaje evidente, vine și cu provocări pe măsură, cele mai importante fiind din sfera comunicării și a interacțiunii.
Ȋn mod cert, prezența fizică la birou permite o comunicare mai ușoară ȋntre angajați și ȋntre angajați și angajator, ȋntrucȃt ocaziile de interacțiune sunt spontane și mai numeroase, iar problemele sau tensiunile pot fi rezolvate mai rapid. Transferul de experiență ȋn cazul angajaților noi se realizează mai ușor, angajații obțin poate o mai mare claritate asupra strategiilor și obiectivelor companiei, iar comunicarea informală este, ȋn mod cert, un element esențial pentru articularea și perpetuarea culturii organizaționale.
Date fiind aceste provocări, birourile trebuie să treacă printr-o serie de schimbări pentru a se adapta modelului de lucru al viitorului, punȃnd accentul pe satisfacția angajaților și pe crearea unor contexte favorabile interacțiunii dintre colegi și consolidării spiritului de echipă. Or, atunci cȃnd vorbim despre socializarea la birou, primele lucruri care ne vin ȋn minte sunt, ȋn mod evident, cafeaua de dimineață, pauza de prȃnz sau pauzele de cafea din timpul zilei.
Analizȃnd așteptările angajaților și nevoile companiilor deopotrivă, Nespresso – brandul elvețian renumit pentru cafeaua de cea mai ȋnaltă calitate ambalată ȋn porții individuale – a lansat, anul trecut, Abonamentele de Cafea pentru Companii, oferind o gamă largă de modele de espressoare profesionale și poate cea mai largă gamă de sortimente de cafea birourilor pentru care satisfacția angajaților și buna reputație a companiei sunt pe primul loc.
Flexibil și personalizat
Abonamentele de Cafea pentru Companii sunt soluții flexibile și ușor de personalizat, ȋn funcție de obiectivele și specificul companiei care optează pentru ele. Astfel, ȋn urma unui dialog cu reprezentanții companiei, consultanții Nespresso recomandă cel mai bun plan de abonament, ținȃnd seama de criterii precum: numărul de angajați și frecvența cu care vin la birou, cantitatea de cafea necesară, spațiul disponibil pentru amplasarea espressoarelor, preferința angajaților pentru cafele cu lapte proaspăt, frecvența reciclării capsulelor de cafea utilizate și serviciile de mentenanță necesare. Ȋn funcție de toate criteriile analizate, consultanții Nespresso vor propune un preț fix lunar pe o durată de unul, doi sau trei ani, tariful pentru un astfel de abonament pornind de la 313 lei/lună. Evident, cu cât o companie alege să stea mai mult timp în contract, cu atât oferta devine mai avantajoasă.
Un serviciu fără griji
Față de alte soluții de cafea pentru birouri existente în piață, Abonamentele de Cafea Nespresso pentru Companii sunt o soluție la ȋndemȃnă pentru a beneficia de ultimele modele de espressoare și de peste 13 sortimente distincte de cafea, fără grija livrării comenzilor sau a serviciilor de mentenanță – intervențiile tehnice, decalcifierea espressoarelor sau preluarea capsulelor de cafea utilizate ȋn vederea reciclării fiind stabilite clar de la început, în baza tarifului total agreat. Totul rămâne în grija furnizorului, ținȃnd seama de preferințele și nevoile clientului, așa cum au fost ele definite de la bun început. Cel mai mare avantaj față de alte metode de comercializare este că, odată ce clientul a ales abonamentul conform nevoilor și preferințelor sale, totul decurge simplu și fără efort, iar angajații companiei se pot bucura de cafele espresso, lungo, single origin sau organice, ȋntr-o paletă largă de gusturi și note aromatice, potrivite și pentru rețete de cafea cu lapte proaspăt, precum cappuccino sau latte macchiato, sau rețete de cafea cu gheață.
Planurile de abonament
Planurile de Abonament de Cafea Nespresso pentru Companii sunt alcătuite din espressor + cafea la alegere + servicii incluse. Orice espressor și sortimente de cafea din gama Nespresso Professional și orice combinație între acestea sunt posibile și pot intra în alcătuirea abonamentului, atât timp cât corespund nevoilor și consumului clientului care achită un tarif fix. Sortimentele de cafea vor fi alese de client – gama Nespresso Professional fiind una dintre cele mai largi game de cafele pentru segmentul Businessto-Business – iar cantitatea de cafea necesară lunar va fi stabilită ȋn limitele unui consum minim și al unui consum maxim lunar. Atȃt pragul minim cȃt și pragul maxim reflectă specificațiile espressorului dorit de client și tipul de abonament corespunzător, iar ȋntre aceste limite există praguri în funcție de care consumul lunar de cafea este din ce în ce mai avantajos.
De ce Nespresso
Companiile aleg parteneriatul cu Nespresso, ȋn general, datorită reputației pe care Nespresso o are și calității excepționale a cafelei. Cafeaua Nespresso la birou a devenit astfel o carte de vizită pentru companiile care pun accent pe satisfacția angajaților și a clienților lor și pentru care atenția la detalii a fost un factor determinant pentru succes.
Consecvent angajamentului său pentru sustenabilitate, Nespresso oferă servicii de colectare și reciclare a capsulelor de cafea utilizate ca parte din planurile de abonament și este prima alegere a companiilor preocupate de protejarea mediului ȋnconjurător și de impactul pe care ȋl au ȋn comunitate. Nespresso este singurul mare jucător din industria cafelei care și-a luat angajamentul ca, nu mai târziu de finalul acestui an, să aibă o amprentă de carbon neutră pentru fiecare ceașcă de cafea preparată, iar ȋn acest fel companiile care aleg Nespresso la birou ȋși reafirmă propriul angajament pentru sustenabilitate.
O economie care funcționează mai Bine
Nespresso a obținut certificarea B-Corp ȋn aprilie anul acesta. B-Corp este un standard de certificare care le impune companiilor să demonstreze performanțe sociale și de mediu ridicate, ba chiar mai mult decât o certificare, B-Corp este simbolul unei mișcări ample, ghidată de filosofia potrivit căreia companiile își doresc și conlucrează să creeze o economie care funcționează mai Bine pentru toată lumea. Companiile certificate B Corp sunt evaluate odată la 3 ani pentru a determina dacă continuă să îndeplinească standardele riguroase. În această evaluare, trebuie să ofere dovezi extensive ce demonstrează impactul lor pozitiv. Pentru Nespresso, acest lucru înseamnă un angajament pentru circularitate, mediu și comunități, pus în practică prin numeroase programe și inițiative. Mai multe detalii despre acestea și despre Abonamentele de Cafea pentru Companii sunt disponibile pe website-ul www.nespresso.com/pro sau la numărul de telefon 0 800 008 500.
Acest articol este un advertorial.
Acest articol este preluat din ediția print a Revistei CARIERE nr. 279
Pentru abonare, click aici