Adobe transformă marketingul digital: Lansează agenți AI care personalizează conținutul în timp real

Adobe, companie cunoscută mai ales pentru Photoshop, își extinde influența și în domeniul marketingului digital prin lansarea unor agenți cu inteligență artificială (AI). Aceștia vor ajuta companiile să personalizeze conținutul online și să își optimizeze strategiile de vânzare.
Cum funcționează?
Noile funcții AI permit personalizarea automată a conținutului în funcție de modul în care un utilizator ajunge pe un site. De exemplu, cineva care accesează un magazin online printr-o reclamă pe TikTok va vedea conținut diferit față de cineva care ajunge pe același site dintr-o căutare Google.
„Utilizatorii se așteaptă să interacționeze cu site-urile prin chatbot-uri, așa cum o fac deja cu aplicațiile de inteligență artificială conversațională, precum ChatGPT”, explică Amit Ahuja, vicepreședinte senior al diviziei Adobe Experience Cloud,.
Cum ajută această tehnologie companiile?
Firmele care folosesc agenții AI vor putea:
- Personaliza conținutul pentru fiecare tip de client;
- Optimiza site-urile pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor;
- Crește vânzările, prin recomandări mai precise bazate pe comportamentul online al consumatorilor.
De exemplu, pe un site de rezervări de călătorii, un utilizator care vede o reclamă pe Instagram și întreabă despre un sejur va primi automat sugestii relevante, pe baza ofertelor disponibile.
„Vrem să accelerăm procesele care în trecut durau luni de zile, în care echipele așteptau ca programatorii să implementeze schimbările”, adaugă Amit Ahuja.
Prin această inovație, Adobe își consolidează poziția nu doar în editarea foto și video, ci și ca furnizor de soluții inteligente pentru marketingul digital.
CITEȘTE ȘI: La câte e-mailuri ai răspuns cu ChatGPT în ultima săptămână?
Foto: ID 40710667 | Adobe © Wellesenterprises | Dreamstime.com