ARBOmedia anunță lansarea noii divizii de influence marketing
Structurată pe trei nișe bine definite – travel, family și wellbeing – The AIM își propune să ofere clienților acces la campanii out-of-the-box, alături de influenceri ce pot aduce plus-valoare brandului prin idei inedite.
“Dezvoltarea ARBOmedia în această direcție a venit ca un pas firesc, mai ales în condițiile în care activăm pe piața de advertising de mai bine de 20 de ani. În plus, suntem permanent în contact cu cele mai noi cerințe ale clienților și ne-am dorit să răspundem nevoilor pieței, asocierea brandurilor cu cei mai potriviți influenceri devenind treptat un instrument tot mai important în campaniile desfășurate la nivel local“, a declarat Alin Alecu, Director General ARBOmedia.
Scopul noii divizii este să ofere partenerilor săi o comunitate formată din influenceri renumiți pe cele trei nișe amintite, fiind un spațiu unde storytellingul și relevanța informației vin în întâmpinarea brandului. În prezent, atât bloggeri, cât și vloggeri sau instagrameri din domeniile travel, family și welbeing s-au alăturat proiectului The AIM, încrezători în conceptele propuse și în proiectele pe care le pot dezvolta alături de clienți și alți influenceri din comunitate.
„Influencerii sunt capabili să genereze încredere în rândul fanilor mai ales datorită faptului că sunt autentici și prezintă realitatea așa cum o simt și o trăiesc. Modul de exprimare prin conținut original și sincer nu face decât să își apropie tot mai mulți fani pentru care onestitatea este un lucru foarte important. Atunci când am luat decizia de a lansa The AIM ne-am dorit să atragem în comunitatea noastră tocmai această categorie de influenceri, entuziaști, dar obiectivi, ce pot transmite vibrație către cititori, către public“, a afirmat, de asemenea, Andreea Pistrițu, Director de Vânzări ARBOmedia.
De altfel, studiile efectuate pe piața de advertising arată că principalul avantaj al campaniilor desfășurate cu ajutorul influencerilor este dat de faptul că aceștia sunt capabili să spună o poveste autentică în jurul brandului. Iar această autenticitate crește engagementul audienței chiar și atunci când vine vorba de conținut promoțional. Astfel, o audiență interesată are toate șansele să se transforme într-un client interesat.
Divizia de influence marketing se poziționează, astfel, ca o formă de promovare neconvențională care implică flexibilitate, dinamism, nonconformism, prin adaptarea mesajului în funcție de nevoile și de strategia clientului. De la articole de opinie sau prezentări la testări de produs, postări pe platformele de social media, concursuri, experiențe de viață, vlogging, orice combinație este permisă, iar limita este doar imaginația echipei sau a departamentului de marketing al clientului.