Care e cel mai mare producător român de cosmetice
Atentia deosebita pe care o acordam aspectului nostru exterior poate parea o preocupare superficiala, insa felul in care te ingrijesti arata respectul pe care-l ai pentru propria persoana. E adevarat ca interesul aratat frumusetii fizice este de multe ori exagerat, insa in epoca selfie-urilor si a retelelor de socializare, este oarecum de inteles sa se intample asa.
In fuga noastra pentru obtinerea tineretii fara batranete si a tenului perfect intins, suntem dispusi sa incercam orice, de la creme-minune care ne scapa de riduri pana la operatii estetice care ne modeleaza corpul dupa propriile dorinte. Venind in intampinarea nevoilor noastre, companiile din industria frumusetii se inghesuie sa ne ofere, sub diverse forme, iluzia tineretii vesnice si, de-a lungul anilor au avut numai de castigat in acest sens. Daca am vazut intr-un articol recent cat de profitabile sunt clinicile de chirugie estetica de la noi din tara, e cazul sa vedem cum stau companiile producatoare de produse cosmetice.
Cum arata piata cosmeticelor in Romania?
Comertul cu produse cosmetice de la noi din tara a cunoscut o dezvoltare extraordinara in ultimii ani, jucatorii importanti de pe aceasta piata fiind companii internationale de renume precum Interbrands, L’Oreal sau Sarantis. Publicitatea masiva si increderea enorma a romanilor in brandurile recunoscute pe plan international au facut ca in 2018 importurile de produse cosmetice sa creasca, produsele de machiaj, de ingrijire corporala si produsele de parfumerie fiind in topul preferintelor romanilor.
In ceea ce priveste productia locala de produse cosmetice, este extrem de dificil pentru companiile romanesti sa concureze cu aceste branduri internationale, insa premisele sunt bune, increderea romanilor in produsele autohtone incepe sa creasca, iar situatia financiara a producatorilor romani de produse cosmetice se imbunatateste de la an la an. Totusi, un singur producator domina piata cosmeticelor din Romania, si anume FARMEC SA, compania romaneasca cu o traditie indelungata in industria frumusetii care dateaza cu un secol in urma.
Cum arata in 2018 situatia financiara a trei companii producatoare de produse cosmetice din Romania:
Continuarea pe risco.ro