Cât de importante sunt review-urile pe care le primești de la clienți
Un client mulţumit reprezinta cea mai eficienta reclama pe care o companie o poate obtine. Clienţii te pot recomanda sau dimpotriva, iţi pot pune bete in roate, asadar afacerea ta depinde de ce spun clientii despre tine.
In era digitala, parerile clientilor sunt incluse in review-urile online, iar capacitatea ta de a le gestiona poate face diferenta intre succesul sau esecul afacerii tale. Iata tot ce trebuie sa stii despre review-urile online.
Cum s-a schimbat comportamentul consumatorului in era digitala
Internetul a schimbat in totalitate comportamentul consumatorilor. Daca in trecut acestia se deplasau pana la magazinul fizic sa vada produsul pe care voiau sa-l cumpere, acum tot mai multe persoane iau decizia de cumparare pe baza informatiilor gasite pe internet despre respectivul produs.
Un studiu GFK arata ca in 2018 peste jumatate din utilizatorii de internet din mediul urban au folosit internetul pentru a afla mai multe informatii despre produsele pe care doresc sa le achizitioneze. Consumatorii citesc descrierile de produs ale producatorilor, insa acest lucru nu mai este suficient. Pentru ei este important sa gaseasca recenziile altor consumatori si sa citeasca parerile acestora referitoare la produsele respective, iar telefonul mobil este principalul instrument folosit pentru cautarea pe internet, pentru accesarea site-urilor si achizitionarea produselor.
Citiți continuarea pe risco.ro