Cele 9 sfaturi pentru a ajunge angajatul anului. Care sunt beneficiile acestei performanţe
Pot fi multe situații plăcute sau neplăcute la serviciu, dar atunci când aveți un scop bine stabilit, trebuie să fiți conștient de următoarele:
1. Rămâneți consecvent în munca depusă
Dacă doriți să fiți numit angajat al anului, atunci trebuie să vă asigurați că aveți o performanță bună lună de lună. Nu înseamnă că funcționează dacă numai în anumite momente ale anului sunteți buni, iar în alte momente deveniți iresponsabil și începeți să lăsați să se schimbe lucrurile. Consecvența este unul dintre primele lucruri la care se uită șefii atunci când se gândesc pe cine să numească angajatul anului. Această decizie nu este ușor de luat și numai după ce au luat în considerare o serie de lucruri și au primit feedback de la diverse persoane din companie pot da un verdict final.
CITEŞTE ŞI: 12 metode prin care poți să îți motivezi angajații (fără legătură cu banii)
2. Arătați că aveți ambiție
Oamenii ambițioși sunt capabili să meargă departe în cariera lor. Dacă sunteți o persoană care nu are ambiție, atunci nu veți reuși niciodată să faceți mare lucru în viață. Pentru a fi numit angajat al anului, trebuie să arătați că sunteți o persoană foarte ambițioasă și că veți ieși din zona de confort pentru a obține ceea ce doriți. Dacă nu arătați că sunteți ambițioși pentru a obține mai mult, este puțin probabil să fiți selectați ca angajat al anului. Seniorii companiei ar trebui să vă vadă ca pe cineva care nu are doar un mare potențial, ci și o putere excelentă de a face lucrurile așa cum trebuie.
3. Fiți loiali companiei în care lucrați
Dacă scopul este de a deveni angajat al anului, atunci trebuie să începeți să lucrați pentru atingerea scopului dumneavoastră chiar de la începutul anului. Nu puteți începe să lucrați bine în ultimele luni ale anului și să vă așteptați să primiți titlul de angajat al anului. Compania, atunci când acordă această distincţie, se asigură că persoana pe care o alege are un puternic sentiment de loialitate și își ia responsabilitățile în serios. Nimănui nu îi plac angajații care se comportă neadecvat sau într-o manieră neprofesională.
CITEŞTE ŞI: Scrisoarea de intenție: Mai este o cerință a angajatorilor sau e ceva depășit?
4. Vorbiți cu cineva care a deținut anterior acest titlu
Vorbind cu cineva care a fost numit anterior angajat al anului vă va ajuta cu adevărat să înțelegeți ce fel de persoană se caută și cum ar trebui să vă antrenați în acest scop. După ce vorbiți cu ea, nu trebuie să încercați să fiți exact ca acel individ, mai degrabă ar trebui să încercați să învățați de la acele persoane calitățile pozitive fără a vă trăda personalitatea. Cu cât sunteți mai capabili, cu atât veți avea mai multe șanse să deveniți angajați ai anului.
5. Luați în considerare toate criticile care vi se aduc
Șefii îl iubesc pe individul care, atunci când îi este oferit un sfat, acesta îl acceptă în spiritul potrivit. Dacă doriți să fiți numit angajat al anului, atunci este vital să învățați să acceptați si să învățați din criticile care vi se aduc. Dacă sunteți cineva care o să ia orice critică personal, atunci este puțin probabil ca să fie ales ca angajat al anului. Deci, încercați să învățați din greșelile voastre și să ascultați toate sfaturile care vă sunt oferite de oricine dorește să vă îmbunătățiți performanţa profesională.
6. Arată umilință în orice moment
Cei care sunt numiți angajați ai lunii, în mod regulat, devin angajați ai anului. Cu toate acestea, dacă după ce ați fost numit angajat al lunii de câteva ori, veți începe să acționați într-un mod mândru, atunci puteți fi siguri că o astfel de mândrie nu va trece neobservată de către manageri și seniori. Așa că arătați umilință în orice moment și asta va asigura șefilor că, indiferent de ce titlu vi se acordă, nu veți deveni niciodată mândri și încrezători. A avea încredere în forţele proprii este un lucru bun, dar a fi mândru nu este cu siguranță.
7. Vorbiți cu șefii despre lucrurile pe care le caută
Un lucru eficient pe care îl puteți încerca dacă vrei să deveniți angajat al anului este să vorbiți cu șeful și să îl întrebați foarte direct care sunt lucrurile la care se uită când se gândește la cineva ca angajat al anului. A face acest lucru servește două scopuri. În primul rând, vă va ajuta să știți ce caută și în al doilea rând, puteți comunica în tăcere șefului că sunteți cineva care este în căutarea acestui titlu în cadrul companiei.
8. Să aveți o personalitate puternică
Majoritatea persoanelor cu personalități puternice sunt alese să devină angajați ai anului. Este puțin probabil ca o persoană care este timidă să primească acest titlu.
9. Fiţi siguri că aduceți o mulțime de oferte excelente pentru companie
Una dintre cele mai sigure căi de a fi numit angajat al anului este prin a face o mulțime de bani pentru companie. În lumea afacerilor, este vorba doar de bani. Acest lucru vă va ajuta cu siguranță foarte mult în lungul drum către titlul de angajat al anului în cadrul companiei.
CITEŞTE ŞI: Cum poţi folosi datele pentru a îmbunătăţi performanţa angajaţilor şi a-ţi creşte afacerea
Țineți minte că nimănui nu îi place să lucreze cu indivizi care sunt mândri și insensibili la sentimentele altora. Când lucrați într-o companie este vital să fiți mereu conștienți de cuvintele și faptele voastre, pentru că, mai devreme sau mai târziu, roata se întoarce!
Sursa: https://content.wisestep.com/become-employee-month-year-best-tips/