Compania care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro în România
Device-urile Logitech G sunt destinate atât profesioniștilor din domeniul sporturilor electronice, cât și gamerilor pasionați.
Astfel, gaming-ul reprezintă unul din principalele motoare de creștere ale Logitech pe plan local.
„Deși piața de gaming reprezenta până nu demult o nișă nu foarte mare în România iar vânzările noastre erau doar o parte a acesteia, strategia noastră a fost să ne focusăm pe ea și să o ajutăm să crească fiind convinși că aceasta va duce și la creșterea business-ului Logitech.
Faptul că am făcut eforturi să fim cât mai mult alături de gameri, atât de cei profesioniști cât și de cei ca mine care caută să mai găsească momente în care să poată să joace, s-a întors în favoarea Logitech pe mult mai multe segmente dincolo de cel al device-urilor G. Tot business-ul Logitech a crescut în România și suntem convinși că o bună parte a acestei creșteri se datorează încrederii pe care am câștigat-o din partea publicului după ce, spre exemplu, ne-au întâlnit la aproape toate evenimentele mari de gaming din România”, a declarat Alexandru Mazilu, country manager pentru România, Bulgaria și Republica Moldova în cadrul Logitech..
El a adăugat că vor continua să implementeze această strategie, în paralel cu crearea de produse pentru gameri.
Înfiinţată în 1981, Logitech International este o companie elveţiană listată la SIX Swiss Exchange (LOGN) şi la Nasdaq Global Select Market (LOGI).