Creative&Bright estimează o creștere cu până la 50% a modulelor de training în 2017
Companiile care au investit în training în 2016 fac parte din industrii cheie – IT&C, Financial & Banking, Servicii sau Pharma, și au cifre de afaceri de cel puțin 500.000 de euro. Bugetul de training este direcționat către programele de training stabilite prin analiza nevoilor companiei, corelate cu strategia de business.
Online-ul este de asemenea o resursă importantă în piața de training. Cu toate astea, provocarea cea mai mare pentru firmele de specialitate este să învețe companiile că, pentru a fi eficiente, programele de training trebuie să îmbine diferite metode și canale de predare, precum trainingul în sală cu trainingul online.
„Din anul 2017 și noi vom fi prezenți foarte mult în online, pe programe de inducție și anumite tipuri de training, ramânând să ne concentrăm în sală pe situații concrete din companii, consultanță, coaching de grup, facilitare de sedințe, procese etc”, a declarat Dana Tudor Tănase, director general Creative&Bright.
Conform datelor companiei, industriile care investesc cel mai puțin în pregătirea angajaților sunt industriile auto și HoReCa.