Cum funcționează primul finfluencer din țară: Garanti BBVA introduce un chatbot care va interacționa cu clienții pe site și în social-media

Garanti BBVA România introduce GIA, un finfluencer AI, care combină tehnologia chatbot-urilor cu o prezență vizuală și auditivă captivantă. Acest asistent virtual inteligent oferă suport clienților prin website-ul băncii și rețelele sociale. El facilitează accesul la informații despre produse bancare, educație financiară și siguranță digitală.
O interacțiune digitală mai umană
GIA se remarcă printr-o atitudine prietenoasă și naturală, adresându-se utilizatorilor într-un mod accesibil și interactiv. Fie că este vorba despre obținerea unor informații rapide sau despre îndrumare financiară, chatbot-ul poate răspunde la întrebări în timp real, atât în limba română, cât și în engleză.
“Prin această inițiativă, venim cu o abordare inovatoare în comunicarea digitală, oferindu-le clienților noștri informații utile și o experiență interactivă. Fiind primul influencer specializat în finanțe, realizat cu AI, GIA este mai mult decât un simplu asistent virtual – este o voce digitală prietenoasă, conectată la nevoile și așteptările publicului nostru“, spune Tolga Banyocu, Director General Adjunct, Aria Soluții Clienți, Garanti BBVA.
Funcționalități avansate
GIA nu este doar un chatbot obișnuit – este un asistent digital avansat, capabil să:
– Oferă informații despre produse și servicii bancare;
– Educe utilizatorii cu privire la siguranța digitală și concepte financiare esențiale;
– Calculeze sumele aferente creditelor de nevoi personale, adaptate fiecărui client;
– Îndrume utilizatorii către cea mai apropiată sucursală Garanti BBVA.
Este integrată pe multiple platforme digitale, iar GIA oferă clienților Garanti BBVA acces rapid și facil la informațiile financiare relevante. În plus, simplifică procesele și îmbunătățește experiența bancară.
Lansarea finfluencer-ului AI GIA subliniază angajamentul Garanti BBVA România de oferire de soluții digitale care să răspundă nevoilor actuale ale clienților. Cu ajutorul tehnologiei avansate, banca face încă un pas spre transformarea digitală, oferă o experiență modernă, interactivă și eficientă tuturor utilizatorilor săi.
CITEȘTE ȘI: Poveste de brand: De la ce vine numele Starbucks
Foto: ID 263842291 © Jerome Cid | Dreamstime.com