Cum își pregătește o companie viitorii lideri
Nu mai puțin de 121 de angajați din toate țările în care grupul este prezent, s-au înscris în prima etapă de selecție a programului care avea ca scop final selectarea celor mai buni 25. Ei au răspuns la întrebări prin care le-au fost testate motivația, gândirea analitică, abilitățile de planificare și creativitatea.
A doua etapă a selecție s-a desfășurat online și a testat nivelul de cunoaștere a limbii engleze și gândirea critică (inductive reasoning). La final, tinerii au dat un test de personalitate, au susținut o prezentare individuală legată de business-ul din care fac parte și au făcut un exercițiu de grup, care a scos la iveală abilitățile de lucru în echipă.
CITEȘTE ȘI: eMAG a angajat 21 dintre studenții recrutați în vară, în programul de internship
Odată încheiată selecția, programul a fost construit împreună cu cei 25 selectați și adaptat cerințelor lor.
Pe parcursul programului, tinerii au fost îndrumați de 14 mentori, manageri cu experiență din companie.
De asemenea, în fiecare lună au fost implicați în întâlniri cu oameni cu experiență în diferite domenii, training-uri și workshop-uri de finance for non-finance, presentation skills, business development și altele.
Punctul culminant al programului a fost excursia la San Francisco, ca formă de recompensare pentru participarea în Future 25 și ca răsplată în urma etapei Arena, când participanții au prezentat în fața board-ului proiecte concentrate pe zone cheie din companie.
CITEȘTE ȘI: eMAG are un nou director general
În San Francisco, vizitele la companii precum Facebook, Google sau Naspers Ventures i-au ajutat pe tineri să înțeleagă mai bine cultura acestor companii, modul în care iau decizii de business pornind de la date și cum văd viitorul, mai ales din perspectiva tehnologiei. „Am încredere că tinerii care au absolvit programul de talente dezvoltat de noi au mari șanse să conducă pe viitor compania. Au idei, au viziune, au curaj și putere de muncă. Au toate șansele să creeze propriile proiecte care vor influența business-ul nostru și, de ce nu, chiar întregul e-commerce”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.