Declinul implicării angajaților în organizații. Care sunt cauzele
“Ascensiunea mișcărilor populiste din SUA si Marea Britanie, dar și din alte regiuni ale lumii, a început să sădească teamă în randul angajatilor din organizații, organizații care prevăd o scădere și o restricționare a liberei circulații a forței de muncă. În plus, avansul extrem de rapid al tehnologiei face ca aceștia să se teamă tot mai mult de pierderea joblui și determină un trend descendent al implicării în companii, care, cel mai probabil, va continua pe această pantă”, spune Ken Oehler, Global Culture & Engagement Practice leader la Aon Hewitt.
Potrivit studiului din 2016, realizat pe un număr de 37 de companii din România cu un număr total de respondenți de 13,400 de angajati și 250 Top Managers, companiile mici (cu pana la 250 de angajati) sunt pe primul loc in ceea ce priveste engagementul angajatilor cu un procent de 71% engagement, în timp ce companiile medii (cu 250-1000 de angajați) ating procentul de 63%. În companiile mari (care depășesc 1000 de angajați), AON Best Employers Study a identificat o medie a engagement-ului de numai 57% in randul angajatilor.
Best Employers Study (BES) se adresează companiilor cu peste 50 de angajați și cel puțin trei ani de activitate pe piața din România.