Doi din trei angajați români vor să învețe o limbă străină pentru a avansa în carieră
Angajații percep participarea la cursuri ca pe un beneficiu din partea companiei.
„Angajatorii oferă beneficii sub forma programelor de training lingvistic cu scopul de a-și echipa angajații cu abilități de comunicare în limbi străine în mediul business, însă cu toții realizează că această oportunitate îi ajută pe angajați să se dezvolte și pe plan personal, nu numai profesional. Trainingul lingvistic este una din strategiile eficiente de motivare a angajaților, acționând foarte bine pe ambele planuri”, afirmă Delia Dragomir, Managing Partner Eucom.
Un alt rezultat al sondajului arată că cei mai mulți dintre respondenții care s-ar înscrie la un curs de limbă străină în vederea dezvoltării pe plan personal ar opta pentru învățarea limbii germane (45%) sau engleze (27%), urmate în topul preferințelor de limbi latine precum franceza, spaniola sau italiana. Motivația pentru o astfel de preferință este ponderea destul de mare a celor care studiază ori deja cunosc limba engleză.
În ceea ce privește disponibilitatea de a participa la cursuri, mai mult de jumătate dintre participanții la sondaj ar fi dispuși să meargă la cursuri de două ori pe săptămână.