Ema, primul ecosistem digital care automatizează procesele de resurse umane
Din această lună, candidații care aplică online pentru ocuparea unui job scos la concurs de Carrefour România vor face cunoștință mai întâi cu Ema, cea mai nouă colegă din echipa departamentului de Resurse Umane din cadrul companiei.
Ema este, de fapt, un ecosistem digital ce integrează prima interfață de chatbot de recrutare de pe piața din România.
Integrată atât intern, cât și extern, printr-o interfață simplă, curată, robustă și intuitivă, Ema este un ecosistem digital care automatizează procesele de resurse umane, construit de Carrefour în parteneriat cu DRUID, companie românească specializată în dezvoltarea de asistenți virtuali inteligenți, de la care Carrefour a integrat tehnologia conversațională, și cu RPAbox, companie specializată în implementarea de soluții bazate pe RPA (robotic process automation). Ambele branduri românești folosesc cu succes tehnologia UiPath pentru a ajuta organizații din întreaga lume să automatizeze activități repetitive, astfel încât echipele să-și investească energia în responsabilități care produc adevărata valoare adăugată umană.
„Astăzi, resursele umane din Carrefour pășesc cu totul într-o nouă eră: fără hârtii, fără timp pierdut cu sarcini care nu aduc reală valoare pentru managerii din Operațional, cu procese mult simplificate sau automatizate și sisteme extrem de simplu de folosit. Suntem în plin proces de migrare într-un nou sistem – de fapt, un ecosistem complet, care înglobează SAP, Success Factors și o aplicație personalizată de pontaj și orare. Posibilitatea integrării simple a Emei cu noile sisteme de resurse umane a fost cerința de bază pentru acest produs și toate legăturile chatbot-ului care vor fi create după migrare, vor aduce încă și mai mult timp câștigat colegilor noștri din operațional”, a precizat Irina Chende, Director Reward și Dezvoltare, interim Director Resurse Umane, Carrefour România.
„Ema s-a născut pornind de la nevoia de a reduce cât mai mult timpul alocat activităților administrative de resurse umane și de a transforma back office-ul procesului de recrutare operațional într-o simplă apăsare de buton. Prin această nouă interfață, unică în România, managerii din magazinele Carrefour au câștigat timp pe care să îl dedice clienților, echipelor lor și interacțiunilor de calitate cu candidații. Zi de zi, echipa operațională este alături de clienți și depune un efort colosal pentru a se adapta oricărui context și pentru a oferi servicii de calitate, astfel că Ema le vine în ajutor în procesele interne pentru că le oferă flexibilitate și eficiență în procesul de recrutare”, a adăugat Cătălin Samara, Director Operational Carrefour România.