Florăria Magnolia se extinde la Timișoara: ce strategii are liderul pieței de flori
Compania are în prezent 130 de angajați. “Ultimul proiect de HR a fost realizat în colaborare cu FSEGA, UBB Cluj-Napoca, un concurs lansat pentru studenții din ani terminali Magnolia Business Case Study Competition în cadrul căruia s-au acordat burse de cercetare; celui care a câștigat locul 1 i s-a oferit un loc de muncă în cadrul companiei, ocupând în prezent poziția de Marketing Manager.”
Un florist cu experiență câștigă între 2.500 și 3.000 de lei; angajații Magnolia sunt instruiți de echipa internă.
Ponderea vânzărilor offline este de 54% vs. 46% în online; compania înființată în 1997 la Bistrița deține o rețea de 14 magazine tip florarii, două depozite și un garden center, livrănd atât național, într-un interval de 2-4 ore, cât și în afară țării în maxim 24 de ore. “70% dintre livrări sunt realizate prin curieri proprii, angajați ai companiei”. Țările cu număr mare de comenzi sunt Marea Britanie, Italia, Germania, SUA, Spania și Franța, acestea reprezentând circa 5% din totalul comenzilor.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO