Mai ceva ca la concursurile de admitere. Un program de internship a atras peste 41 de candidați pe un loc
Internii au participat la un program intensiv de dezvoltare prin întâlniri dedicate cu specialiști din cadrul companiei pe subiecte tehnice, workshop-uri aplicate pregătite de echipa People cu rolul de a-i ajuta să înțeleagă ce înseamnă un proces de dezvoltare și cum monitorizează un obiectiv de învățare, precum și o sesiune dedicată cu CEO-ul, de la care au aflat mai multe despre provocările business-ului.
La final compania a angajat 20 de studenți și absolvenți dintre cei 25 de participanți la programul derulat în perioada iulie – august. Nu înainte de a răspunde la întrebările „Cine sunt eu după cele 2 luni de eMAG Talent Internship?”, „Ce am învățat în rolul pe care l-am avut?”, „Cum mă văd eu în viitor?”.
„Am urmărit să construim o echipă de 25 de interni, cu potențial de creștere, nativi digital, capabili încă din acest moment de start al carierei lor să înțeleagă complexitatea business-ului nostru. Timp de două luni, au beneficiat de un program de învățare accelerată care le-a oferit o viziune de ansamblu asupra principalelor procese din spatele platformei eMAG sub îndrumarea mentorilor implicați din fiecare echipă. La finalul programului, 20 dintre ei au rămas să lucreze în continuare cu noi”, spune Cristina Șolea, manager de recrutare în cadrul eMAG.