Mai funcționează sau nu sunatul la rece?
Daca lucrezi in vanzari, cu siguranta stii ca in 2023 activitatea tuturor firmelor este in tranzitie sau s-a mutat deja in mediul online. Digitalizarea vine cu avantajele ei, iar sunatul la rece a devenit un subiect controversat. Este dificil sa aduni datele, sa contactezi clientii si sa inchizi vanzarile, fara un instrument foarte performant si eficient.
Fiecare persoana care lucreaza in vanzari isi concentreaza eforturile pentru generarea de lead-uri, pentru atragerea de clienti si pentru pastrarea legaturilor dupa incheierea procesului de vanzare.
Indiferent de metoda pe care o preferi, este esential sa iti setezi obiective clare si sa stii exact ce fel de clienti au nevoie de serviciile sau produsele pe care firma ta le presteaza. Afli care este profilul clientului ideal si actionezi in conformitate cu trasaturile pe care le cauti.
Specialistii au constatat ca atragerea unui nou client costa de 5 ori mai mult decat fidelizarea unui client actual, asa ca toate eforturile trebuie sa fie concentrate in aceeasi directie.