Marketing online: Lecții pe care le-am învățat în perioada de izolare
Perioada aceasta ne-a învățat pe fiecare dintre noi câteva lecții prețioase de marketing online: constanța, inovația și investițiile inteligente!
Odată cu instaurarea stării de urgență și cu suspendarea în masă a activității companiilor, tot mai multe afaceri au fost nevoite să se mute în mediul digital și să prioritizeze aspecte care până atunci fuseseră ignorate. Printre acestea, și strategiile de marketing online.
Ce ne-a învățat această perioadă pe fiecare dintre noi și pe baza căror principii ar trebui să îți conturezi strategia în online de acum? Iată câteva sfaturi!
#1. Niciodată nu este un moment nepotrivit să investești în SEO!
Dacă ai vrut să stai departe de investiții pe motivul că instrumentele de promovare nu au același potențial de conversie în această perioadă, te-ai înșelat! Optimizarea SEO nu este niciodată o investiție nepotrivită! Rezultatele apar gradual, dar sunt orientate pe termen lung, nu pe o perioadă de o lună sau două. Odată ajuns pe primele poziții în motoarele de căutare, site-ul tău se bucură de un flux de trafic considerabil, iar acum, când shoppingul online este mai puternic ca niciodată, conversiile nu vor întârzia să apară!
#2. Ai nevoie de un site modern, rapid și optimizat!
O investiție singulară într-un serviciu de web design nu este cea mai bună strategie. Sediul tău online trebuie să vorbească despre afacerea ta, așa cum arată ea astăzi, nu cum se prezenta în trecut. Mai mult, trebuie să te asiguri că viteza de încărcare nu depășește trei secunde, că site-ul este optimizat pentru dispozitivele mobile și că este gândit și realizat astfel încât să ofere o experiență de navigare cât mai plăcută pentru utilizator.
Dacă nu ai folosit această perioadă pentru a-ți pune la punct site-ul, este momentul să o faci!
#3. Trebuie să rămâi constant în comunicare!
A fi prezent cu adevărat pentru comunitatea de clienți a făcut distincția, în această perioadă, între o afacere de succes și restul. Social Media Marketing joacă un rol important în general, dar acum, când a fost singurul mecanism de a comunica direct cu actualii și potențialii clienți, putem spune că și-a arătat potențialul maxim de valoare!
Nu uita ca, de acum încolo, să comunici pe rețelele de socializare ca și cum ar fi singura ta metodă de a comunica! Investește timp și rămâi prezent pentru comunitatea ta!
#4. Dacă îți dorești rezultate pe termen lung, apelează la profesioniști!
Deși, uneori, este mai simplu și mai ieftin să angajezi o persoană care să se ocupe de marketing online, trebuie să fii conștient că un singur om nu le poate face pe toate! Soluția ideală? Apelează la o agenție de Marketing Online!
SEO 365 este o echipă de oameni pasionați de tot ce înseamnă online, numărând specialiști în Web Design, SEO, Copywriting și Social Media Marketing. Strategiile lor integrate contribuie la obținerea unor rezultate notabile în mediul digital. Vrei să faci și tu parte din comunitatea afacerilor de succes, SEO 365 îți oferă câteva sfaturi personalizate în cadrul sesiunilor de consultanță gratuită pe care le oferă în această perioadă.