MedLife anunță că a depășit pragul de jumătate de miliard de euro cifră de afaceri

MedLife anunță o creștere importantă a cifrei de afaceri, care a atins peste 550 de milioane de euro, în creștere cu 25% față de 2023. Astfel, grupul devine prima companie românească din domeniul sănătății private care a depășit o jumătate de miliard de euro cifră de afaceri în 2024, potrivit unui comunicat de presă.
”În pofida unei creșteri economice mult încetinite, de doar 0,9%, rezultatele din 2024 atestă că MedLife a reușit să își păstreze performanța financiară și operațională a businessului. Datorită acestor rezultate, care ne dau motive de optimism, ne vom continua proiectele de dezvoltare. În acest sens, ne-am propus să suplimentăm creditul sindicalizat cu 50 de milioane de euro și sperăm să fie aprobat de acționari în cursul lunii martie. Deși ne așteptăm la un an complicat, marcat de multe provocări geopolitice și de nevoia unor ajustări fiscale semnificative ale României, am luat măsurile strategice necesare pentru a performa și într-o perioadă marcată de incertitudini. De altfel, în ultimii ani, pe lângă platformele de diagnostic și profilaxie, am dezvoltat și o platformă integrată de oncologie și servicii spitalicești de top, oferind astfel o gamă importantă de servicii medicale ce nu pot fi amânate pe ciclul economic următor. Mai mult, vom lansa curând, în premieră, câteva servicii medicale de monitorizare a sănătății împreună cu servicii de wellness, nutriție și gestiune a stresului. Aceste servicii oferite companiilor pot surmonta în perioadele economice dificile lipsa unor creșteri salariale, păstrând pachetele de beneficii atât de necesare motivării echipelor și unui climat performant și sănătos”, a declarat Mihai Marcu, președinte și CEO al Grupului MedLife.
Majoritatea liniilor de business ale Grupului MedLife au înregistrat o performanță bună în comparație cu 2023, susține compania. Astfel, cele mai mari creșteri au fost înregistrate de spitale (38%), de laboratoare (28%), urmate de clinici (23%) și, la egalitate, de farmacii și divizia corporate (14%).
„2024 a fost un an dedicat consolidării, iar MedLife a mizat pe diversificare, extindere și integrare la nivel național. De exemplu, SWEAT, rețeaua de fitness din cadrul Grupului MedLife, a dobândit două noi locații în București, acestea fiind rezultatul unor investiții de aproximativ două milioane de euro. Mai mult, de extinderi a beneficiat în 2024 și rețeaua de clinici dedicate sănătății mintale MindCare (două noi unități la Constanța și Craiova). Pe de altă parte, MedLife și-a consolidat poziția de lider în sfera de secvențiere genetică și inovație medicală prin intrarea în acționariatul Personal Genetics. Tot în 2024, grupul a integrat și Institutului Sânului, condus de Dr. Cristian Viișoreanu, în cadrul celui mai mare spital al operatorului – MedLife Medical Park din București”, potrivit sursei citate.
În 2024, MedLife a achiziționat Antares Clinic, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale private din Moldova, Grupul Euromedica Baia Mare (Euromedic Hospital și Euromedic Administrator) și Grupul Routine Med din Tulcea.
Totodată, compania a inaugurat trei spitale în București, Craiova și Timișoara.
Ce urmează în 2025
Deși cuvintele cheie rămân optimism moderat și prudență, pentru 2025 compania își propune să continue proiectele de dezvoltare demarate deja.
”Rezultatele din 2024, dar și studii recent efectuate, ne-au demonstrat că românii se orientează către o abordare 360° din punctul de vedere al sănătății, iar MedLife va veni în întâmpinarea nevoilor lor în viitorul apropiat. De aceea vom accentua componenta de wellness și vom lansa produse care să îmbine zona de prevenție cu aceea care privilegiază un stil de viață sănătos per total“, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO al Grupului MedLife.
Compania anunță, astfel, consolidarea pe segmentul corporate, creșterea numărului de hyperclinici prin adăugarea uneia în partea central-sudică a României, inaugurarea unui nou centru de radioterapie în nord est-ul țării, precum și extinderea cu noi unități dedicate sănătății mintale și fitness-ului în București și în țară.
În prezent, Grupul MedLife are peste 6,5 milioane de pacienți unici care au apelat la servicii de prevenție, wellness, tratament și spitalizare.
CITEȘTE ȘI: Cum să creezi o imagine de brand coerentă pe toate canalele de comunicare
Foto: Medlife