O afacere de familie cu bijuterii de trei milioane de euro
Ion Groza şi-a implicat toată familia în afacerea cu bijuterii. Deşi aveau studii economice, juridice, de marketing şi management, dorinţa de independenţa totală I-a mănat către antreprenoriat. “La acea vreme sectorul privat era o necunoscută pentru toată lumea, cu multe turbulenţe, inflaţie foarte mare, dobânzile la bănci creşteau galopant şi, în afaceri, oricât de atent îţi făceai un business plan nu reuşeai să îl respecţi pentru că erau prea mulţi indicatori externi care se modificau imprevizibil. Mergeai pe nisipuri mişcătoare. A fost destul de dificil, consider că au rezistat cei care au avut nervii cei mai tari, cei care au perseverat şi au trecut peste toate intemperiile momentului. Eu am avut avantajul de a fi o fire cumpătată şi tot profitul pe care îl făceam îl reinvesteam”, povesteşte Ion Groza.
Au început cu un magazin care vindea mai multe tipuri de produse în regim de consignaţie, în urma unei investiţii de câteva mii de mărci.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.