PeliPartners: Firma este construită pe parteneriatul cu fiecare client și fiecare om din echipă
Cultura organizațională a unei companii poate fi definită pornind chiar de la numele firmei. Acesta poate explica cine sunt oamenii, cum se comportă, ce atitudine au față de cei din jur. În cazul PeliPartners este vorba despre o cultură organizațională care se definește prin ideea de parteneriat.
Peli Partners este numele cu care avocații Francisc Peli, Carmen Peli, Oana Bădărau și Mihnea Galgoțiu-Săraru au decis să activeze în avocatura de business, în urma unui proces complex de branding. „Este reprezentativ pentru conceptul de parteneriat pe care îl integrăm în toate relațiile noastre: cu colegii, cu clienții, cu firmele-partenere sau cu colaboratorii noștri. El exprimă implicare, apropiere, aliniere și egalitate în relaționări, dar și riscuri și oportunități împărtășite“, spune Francisc Peli, Managing Partner PeliPartners.
Cultura organizațională a firmei este, în primul rând, non-dogmatică, afirmă partenerii. Cunosc normele și au capacitatea de a le citi și interpreta din unghiuri noi. Echipele firmei, oameni cu care lucrează de 10 sau 12 ani, dar și cei selectați mai recent, sunt foarte experimentate, dar și capabile de abordări creative. „Echipa PeliPartners are un spirit liber, tolerant, cu o abordare deschisă. Suntem curioși, ne face plăcere munca noastră, suntem oameni interesați să progresăm în permanență, cu capacitate de transformare și adaptare“, mai spune Francisc Peli.
Din această perspectivă, numele ales reprezintă intrinsec valorile și cultura pe care le au ca organizație, dar și spiritul de parteneriat, egalitatea și atenția pe care le primesc toți membrii echipei și, bineînțeles, clienții.
În consultanța legală, valoarea unui brand este dată de valoarea și de cultura echipei. De aceea, încă de la recrutare, sunt interesați de avocați cu excelente cunoștințe tehnice, dar și curioși, creativi.
RECRUTARE
Celor patru parteneri (vezi foto) li s-a alăturat o echipă de avocați de elită care continuă să se lărgească. „Avem alături de noi oameni cu care am lucrat foarte mulți ani în PeliFilip, care au contribuit semnificativ la succesul firmei pe care am fondat-o în 2008 și care astăzi sunt PeliPartners. În continuare, suntem într-un proces intens de recrutare“, explică Francisc Peli.
Cum recrutează noi angajați? Cunoscând foarte bine piața de avocatură, se întâlnesc cu cei mai buni avocați în domeniile lor, dar caută în permanență și avocați de generație nouă, oameni care au curajul de a pătrunde pe teritorii noi, sunt reliable, open-minded și – mai ales – fair play. „Credem că trăsăturile de caracter sunt primordiale în procesul de recrutare. Expertiza care nu este completată de o calitate umană esențială în această profesie nu ne convinge“, explică Francisc Peli.
EXPERIENȚĂ
Firma de avocatură are o experiență de peste 20 de ani în în fuziuni și achiziții, real estate, drept comercial, finanțe-bănci și o reputație solidă la nivel internațional în aceste arii. Au practică de litigii, condusă de Mihnea Galgoțiu-Săraru, care a fost implicat în cazuri de arbitraj și litigii extrem de complexe. Echipa de real estate – condusă de Oana Bădărău – a fost implicată în cele mai mari tranzacții imobiliare din ultimii ani; este nu doar o echipă foarte experimentată, ci și premiată în țară și la nivel european pentru proiectele de anvergură pe care le gestionează.
Cum îi aleg clienții? Clienții știu că atunci când au proiecte cu un grad mare de complexitate, cu riscuri crescute sau au „premiere“ pe piața românească, pot să solicite firma de avocatură oricând, pentru că vor avea soluții legale inovatoare la cele mai complexe probleme. De asemenea, în urma recomandărilor clienților existenți, firma încheie noi parteneriate. Dar, de multe ori, companii care sunt în tranzacții de cealaltă parte a mesei ajung să le solicite serviciile atunci când îi văd în negocieri.
PeliPartners colaborează cu firme internaționale – inclusiv cu firme din Magic Circle, dar și cu alte companii cu prezență globală, atunci când au nevoie de expertiză aprofundată la nivel local. Colaborează, de asemenea, cu firme din Marea Britanie, SUA, Japonia, Austria, Polonia, Grecia, Portugalia – ca să enumerăm doar câteva din țările partenere.
Ce asigură succesul? „Performanța în business este influențată în mod vital de oameni și de atitudinile, valorile și comportamentele care îi unesc. E important ca echipa noastră să se simtă apreciată și valorizată. Investim în echipă, în modul și mediul de lucru. De exemplu, ne pregătim să plecăm într-un retreat în Europa cu toată echipa de 35 de oameni“, spune Francisc Peli.
„Cred că ceea ce definește cel mai bine oamenii din echipă este dorința și puterea de a intra pe teritorii noi, necunoscute, și de a crea precedente pe piața de avocatură din România. O valoare intrinsecă a echipei, dar și la nivel individual, este spiritul de fair-play pe care îl manifestăm în ceea ce facem, dar și în relațiile interumane. Agilitatea cu care luăm decizii și construim soluții este o altă calitate a echipei. Implicarea pe care o arătăm în fiecare proiect și în relația cu clientul este deja cunoscută și apreciată de partenerii noștri.
Clienții ne percep ca fiind de încredere, pentru că avem această atitudine non-dogmatică, non-rigidă și nu încercăm să părem mai mult decât suntem.
Pe de-o parte, avem cu toții o viziune modernă, pe de altă parte suntem înconjurați de minți ascuțite care impun această atitudine directă și deschisă.“
Francisc Peli – Managing Partner PeliPartners
Articol preluat din numărul 257/mai 2019 al Revistei CARIERE. Pentru detalii legate de abonare, click aici.