Telekom Romania va avea un nou director financiar de la 1 august
Nicolas Mahler preia funcţia de Director Executiv Financiar, începând cu data de 1 august 2018.
El deţine în prezent poziţia de SVP Business Management şi Membru în Consiliul Executiv al Deutsche Telekom Services și va prelua noile responsabilităţi de la Anastasios Tzoulas, care va urma noi oportunităţi în carieră în afara Grupului Deutsche Telekom.
Noul director financiar se va concentra pe managementul ariilor financiar şi achiziţii, pentru a asigura creşterea business-ului şi evoluţia către o companie digitală. Experienţa anterioară a lui Nicolas Mahler include numeroase realizări în managementul de companii mari şi în implementarea iniţiativelor de transformare organizaţională. Ariile sale de expertiză includ managementul afacerilor atât din perspectiva financiară, cât şi operaţională, precum şi susţinerea transformării digitale – prin robotizare şi Inteligenţă Artificială. În acest sens, a pus bazele celui mai mare centru de robotică din Europa.
Nicolas Mahler s-a alăturat Deutsche Telekom în 2008 și deţine o diplomă de master cu onoruri în administrarea afacerii şi finanţe la WHU (Germania).
Andreas Elsner va fi numit în funcţia de Director Executiv Marketing Rezidenţial şi Vânzări Naţionale, începând cu data de 1 septembrie 2018, înlocuindu-l pe František Mala în acest rol.
Andreas Elsner va fi responsabil de coordonarea activităților destinate clienților rezidențiali, centrate pe inițiativele comerciale şi se va concentra pe simplificarea produselor şi pe promovarea conceptului “self-service”, cu obiective clare în zona de experienţă a clienţilor.
A deţinut anterior poziţia de CEO şi membru în Consiliul de Administraţie din cadrul Makedonski Telekom.
În cei peste 17 ani de carieră Andreas Elsner a ocupat funcţii de conducere în industria de telecomunicatii din Austria, Serbia, Bulgaria şi Macedonia. Portofoliul său include roluri de management de marketing naţional şi internaţional, brand management, comunicare de marketing, dezvoltare de produs şi strategie de stabilire a preţurilor, poziţionare de produse şi de brand, relaţii publice, business development şi poziţionare pe piaţă.
S-a născut la Viena, Austria, unde a şi studiat. Deţine o diplomă în Marketing, Publicitate şi Vânzări la Universitatea de Economie şi Administrare a Afacerii.