Un business de succes începe întotdeauna cu oamenii
GRUPUL FARMAVET CONTINUĂ ȘI ÎN 2021 TRANSFORMAREA, CU O ECHIPĂ COMPLETĂ DE MANAGEMENT
Aflat în plin proces transformațional încă din septembrie 2019, de la preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către fondul de investiții China Central and Eastern Europe Investment Co-operation Fund II, Grupul Farmavet este un reper ale industriei veterinare din România, integrând producția de vaccinuri, de produse medicamentoase (prin Pasteur Filiala Filipești) și de furaje nutritive (prin FNC Nutriție Pietroiu) cu comercializarea acestora (prin Farmavet), atât prin divizia de Distribuție, cu acoperire națională a depozitelor zonale din marile orașe ale țării, cât și prin Divizia de Retail, cu o rețea de peste 170 de farmacii veterinare.
Pe lângă rezultatele în creștere, cu o evoluție a cifrei de afaceri de +20% față de anul anterior, Grupul Farmavet a început anul 2021 cu un nou model de business, cu o echipă completă de management și cu o activitate reorganizată, pregatită pentru dezvoltare și adaptare la noile cerințe ale pieței autohtone și internaționale.
În această ediție îi vom cunoaște pe cei 3 protagoniști din diviziile comerciale, membri ai echipei de top management a grupului.
ADRIAN MITREA, Wholesales Business Unit Director
Adrian Mitrea este absolvent al Academiei de Studii Economice din București iar experiența profesională în industria farmaceutică a început pentru acesta în anul 2000, când a lucrat timp de 8 ani la A&D Pharma, avansând în carieră de la Purchasing Officer la Supply Chain Expert & ERP Business Stream Coordinator. De-a lungul timpului a lucrat inclusiv la Farmavet pentru o scurtă perioadă, apoi la Catena, Actavis (Allergan), Europharm Distributie SA, iar din ianuarie 2021 face din nou parte din echipa Farmavet.
„Povestea mea cu Farmavet a început cu mulți ani în urmă când am descoperit că, pe lângă piața farmaceutică umană, piața veterinară ascunde un potențial extrem de interesant. De departe, în opinia mea, cheia atingerii succesului în Farmavet este echipa, colegii determinați și proactivi, cu o atitudine corectă. Sunt convins că experiența mea profesională de până acum va contribui la succesul echipei, însă diferența majoră va veni din armonizarea resurselor, mai ales a celor umane”.
Adrian Mitrea este un manager de top orientat spre înțelegerea nevoilor pieței. Rolul său în Farmavet este să consolideze poziția Diviziei de Distribuție în topul jucătorilor din industria farmaceutică, atât din punct de vedere al acoperirii naționale, cât și din punct de vedere al calității serviciilor și al gamei de produse comercializate. Cu ajutorul echipelor pe care le coordonează (vânzări, trade marketing, achiziții produse, planificare, depozitare și transporturi), Adrian Mitrea integrează nevoile clienților cu capabilitățile de aprovizionare ale companiei și cu prdusele proprii și terțe.
COSTIN GHEORGHIU, Retail Business Unit Director
Absolvent al Facultății Spiru Haret București și deținător al mai multor certificate profesionale obținute atât în țară, cât și în străinătate, Costin Gheorghiu are o experiență în retail de aproape 20 de ani. A început la McDonalds ca Floor Manager, apoi a urcat pe treptele carierei la companii precum JW Marriott (Store Manager), Starbucks Romania (Store Manager și Retail District Manager), World Class Romania (Grab&Go Project Manager), iar din octombrie 2019 a intrat în marea echipă Farmavet.
„Industria farmaceutică veterinară a fost o provocare pe care am aceptat-o cu entuziasm la venirea mea în Farmavet. Obiectivul meu principal a fost să înțeleg industria în profunzime și să ridic standardele din rețeaua de farmacii veterinare, aduncând un concept nou, cu o abordare holistică, ce are ca scop să exceadă simpla comercializare de produse medicamentoase, nutriționale și de îngrijire generală a animalelor de toate tipurile. În pofida provocărilor din ultimul an legate de pandemie, dezvoltarea rețelei Farmavet a continuat cu prioritate și este un proiect care merge mereu înainte. În viitorul apropiat vom adăuga servicii adiționale astfel încât oferta către clienții Farmavet retail să depășească așteptările acestora.”
Rolul lui Costin Gheorghiu în Farmavet este de dezvoltare și reinventare a retailului în industria farmaceutică veterinară românească. Concentrându-se în primul rând pe susținerea echipei pentru maximizarea potențialului acesteia, Costin s-a implicat în îmbogățirea portofoliului de produse, având în momentul de față o adresabilitate mult mai largă pentru diversele specii de animale și indicații terapeutice, precum și în oferirea unui serviciu prietenos și profesionist oferit clienților din toată țara. În același timp, a aplicat un plan ambițios de a deschide noi unități pe teritoriul țării, astfel încât compania să fie cât mai aproape de nevoile crescătorilor de animale, de gospodăriile acestora sau de cei care au un animal de companie.
PETRA ZAHARIA, Group Export & Business Development Director
Petra Zaharia este absolventă a Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor A. I. Cuza din Iași, unde a obținut în 2010 și titlul de doctor în economie, specializarea Relații Economice Internaționale. Cariera în industria farmaceutică și-a început-o la Antibiotice SA în 2002, ca Regional Sales Manager, evoluând până la poziția de Manager Export, pe care a deținut-o în ultimii 4 ani în companie. Ulterior, a lucrat ca Business Development Manager la Thinslices Development, iar mai apoi la Honeywell Authentication Technologies și Honeywell Life Sciences timp de 4 ani.
„Farmavet reprezintă pentru mine o încununare a carierei mele de până acum. Modelul de business pe care îl promovează este unul în care cred foarte mult și îmi doresc ca, alături de echipa pe care o coordonez, să demonstrez că omul este cel care stă la baza oricărei afaceri, și că toate deciziile și acțiunile pe care le desfășoară își aduc contribuția în mod esențial la dezvoltarea companiei. Sunt pregătită să fac față provocărilor care vor urma și să ajut Farmavet să devină o companie de renume pe plan internațional.”
Rolul Petrei Zaharia în Farmavet este de a promova și dezvolta portofoliul companiei în exteriorul țării, scopul final fiind acela de a transforma compania dintr-una locală, românească, într-una cu adevărată vizibilitate internațională. Printre activitățile pe care le desfășoară se numără identificarea de noi oportunități de business și crearea de parteneriate cu organizațiile ce activează în domeniul veterinar la nivel internațional.
Citește și FARMAVET, povestea unei echipe de top care a îmbrățișat schimbarea
foto articol:Imagine de mohamed Hassan de la Pixabay
Acest articol este preluat din ediția print a Revistei CARIERE nr. 271
Pentru abonare, click aici