Venituri de zeci de miliarde de dolari pentru o mare companie în 2016. Se anunță investiții masive în acest an. Despre ce gigant este vorba
Astfel, conform cifrelor anunțate de companie, profitul net a fost de 37.1 miliarde yuani chinezești (5.3 miliarde de USD), ceea ce reprezintă o creștere cu 0.4%. În anul 2016, Huawei a continuat să investească iar acest lucru s-a văzut în cheltuielile anuale ale companiei în domeniul cercetării și dezvoltării, acestea ajungând la 76.4 miliarde de yuani chinezești (11 miliarde de USD), se arată într-un comunicat de presă.
“În anul 2016, compania Huawei și-a menținut concentrarea asupra strategiei de marketing, înregistrând o creștere semnificativă. Interesul tot mai crescut al oamenilor pentru explorarea segmentului digital este în continuă evoluție, lucru ce determină descoperirea de oportunități uriașe pentru toate domeniile industriale, acest lucru fiind, de asemenea, un factor foarte important și pentru creșterea industriei IT&C. Vom continua să rămânem centrați pe client și vom sprijini transformarea digitală în toate domeniile industriei, în scopul de a crea valoare pentru clienții nostri și de a crește în continuare”, a spus Eric Xu, Rotating CEO Huawei.
În anul 2016, Huawei Carrier BG a generat venituri de 290.6 miliarde yuani chinezești
(41.8 miliarde de USD), sumă ce reprezintă o creștere de 24% de la an la an. Acest lucru a fost realizat prin concentrarea pe transformarea digitală și valorificarea oportunităților oferite de Cloud, video, Internet of Things și transformarea operațiunilor pentru clienții carrier.
Lucrând în strânsă colaborare cu partenerii săi, Huawei Enterprise BG a furnizat infrastructură IT&C, pentru a veni în sprijinul transformării digitale a industriilor de nișă importante, inclusiv a celor financiare, energetice, autorităților guvernamentale și siguranței publice. Această afacere a generat un venit anual de 40.7 miliarde yuani chinezesti (5.9 miliarde USD), sumă ce reprezintă o creștere de 47%.
Datorită produselor sale tot mai inovatoare și a recunoașterii globale de care se bucură, respectiv un brand de device-uri premium, Huawei Consumer BG a livrat 139 de milioane de smartphone-uri în anul 2016, înregistrând o creștere de 44% față de anul precedent, obținând un venit anual de 179.8 miliarde yuani chinezești (25.9 miliarde de USD).
“Din punct de vedere operațional, în anul 2016 compania Huawei a funcționat fără a întâmpina obstacole, cu rezerve ample de numerar, o structură solidă și durabilă de capital și o rezistență solidă în situații de risc. În anul 2017 vom continua să sporim eficiența și calitatea operațiunilor noastre, pentru a asigura o creștere solidă.”