„Vocea Angajării”, o campanie de awareness și recrutare
Crowe România lansează în luna iunie o nouă campanie de marketing intitulată Vocea Angajării. Campania îl are drept protagonist pe George Bonea, cunoscut în online pentru emblematicul său personaj speaker demotivațional. Făcând apel la umor, campania își propune să genereze brand awareness pe piața de consultanță, contabilitate, salarizare, audit și taxe din România, dar și să atragă noi angajați, dornici să facă parte dintr-un mediu dinamic, plin de oportunități de dezvoltare personală și profesională.
„Până acum domeniul contabilității, taxelor și al auditului a fost o limbă străină pentru mine. Când am acceptat proiectul Crowe-diARK-MăBucur, m-am gândit că mai învăț și eu una alta și… cine știe… dacă nu mai merge cu #influenkăreala poate pot să mă reprofilez. Cât de greu poate să fie să dai niște salarii? Că doar nu dau din banii mei, nu? Ideea clipului a fost să arătăm că atmosfera de la Crowe e una degajată și prietenoasă. Și metafora parodierii după Vocea României în context de job e meta-filosofică: primești job-ul după cum și ce cunoști, nicidecum după aspect”, povestește George Bonea, copywriter, blogger, speaker demotivațional și autor.
Deschiderea pentru o astfel de abordare și „mâna liberă” la creativitate în execuția acestei campanii vine, cu toate acestea, din interiorul companiei. Cunoscând provocările cu care se confruntă această industrie în ceea ce privește atragerea de oameni noi și dorindu-și să iasă din tiparele clasice de comunicare și promovare a ofertei de angajare, Manuela Furdui – Managing Partner Crowe România a fost de la bun început susținătoarea acestei schimbări de perspectivă. „Am vrut să ne diferențiem de ceilalți jucători de pe piață și să punem în față cel mai mare atu al nostru: oamenii Crowe. Ei sunt motorul reușitelor și succesului de care ne bucurăm la Crowe, iar profesionalismul și know-how-ul de care dăm dovadă pornesc de la ei. Așa că am zis: totul sau nimic. Iar rezultatul a fost unul pe măsura așteptărilor noastre: impecabil”, ne-a mărturisit Manuela.
Personajele pe care le întâlnim în „Vocea Angajării” nu sunt actori, ci sunt chiar #oameniiCrowe. Dornici să facă parte dintr-un proiect nou, diferit, care să pună în valoare compania, aceștia au acceptat provocarea de a interpreta o serie de personaje, ilustrând astfel mediul din cadrul Crowe România: proaspăt, tânăr, deschis, cu un simț ridicat al umorului, ideal pentru cei ce își doresc o carieră de succes, dar și un loc de muncă în care să se simtă de-ai locului.
Imagine de VIN JD de la Pixabay