Cum poate ajuta apelul PNRR o companie în digitalizarea proceselor de HR și payroll
Fondurile PNRR sunt o resursă care oferă reale oportunități companiilor din categoria IMM, întreprinderi mici și mijlocii, ce intenționează să-și digitalizeze activitățile. O parte din acest proces se îndreaptă și spre automatizarea proceselor de HR și payroll, care a devenit esențială pentru buna funcționare a organizațiilor.
Digitalizarea a devenit o parte integrantă a vieții noastre de zi cu zi, mai ales că numeroase activități cum ar fi cumpărăturile, munca, ședințele și cursurile se află acum la doar câteva click-uri distanță. Astfel, companiile din toate industriile trec prin procesul de transformare digitală. Digitalizarea implică o îmbunătățire a activităților de afaceri cu ajutorul tehnologiei informației pentru a simplifica sistemele de comunicare. Aceasta ajută firmele să identifice cele mai bune companii partenere și să colaboreze cu acestea.
Digitalizarea ajută la generarea de noi oportunități de creștere. Ajută la captarea și fidelizarea directă a clienților și a potențialilor clienți. Este important ca firmele să adopte digitalizarea în afacerile lor pentru a obține un avantaj competitiv și pentru a ține pasul cu concurenții. Digitalizarea este în creștere și este acceptată în toate industriile. Odată cu trecerea rapidă a lumii de la modelul de afaceri offline la cel online, digitalizarea este acum un imperativ strategic pentru organizațiile din toate domeniile.
Conform unor date furnizate de Eurostat, companiile românești nu se axează prea mult pe digitalizare. În statisticile oferite se arată că doar 36% dintre întreprinderi folosesc social media, doar 17% lucrează cu un software ERP și tot același procent folosesc un CRM. Cloud-ul este utilizat doar de 14% din firme, Internet-of-Things, de 11%, iar inteligența artificială, de numai 1%.
În acest context, Comisia Europeană susține transformarea digitală prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Cum? Ajutând businessurile să treacă ușor prin revoluția digitală pentru a-și optimiza activitatea, cu scopul de a-și atinge obiectivele.
IMM-urile pot primi granturi în valoare de până la 100.000 de euro, cu ajutorul cărora își pot eficientiza activitățile prin intermediul digitalizării, în funcție de dimensiunea întreprinderii. Astfel, valoarea grantului este cuprinsă între 20.000 şi 30.000 de euro pentru microîntreprinderi, între 20.000 euro şi 50.000 de euro pentru întreprinderile mici şi între 20.000 euro şi 100.000 de euro pentru întreprinderile mijlocii.
Printre digitalizarea operațiunilor, conform Ghidului specific, se numără: achiziția de servicii de tip cloud și IoT, dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software/licențelor, inclusiv soluțiile de automatizare software de tip RPA (Robotic Process Automation), achiziția de hardware TIC, achiziția de echipamente pentru automatizări și robotică destinate fluxurilor tehnologice, integrate cu soluții digitale și altele.
UCMS by AROBS se poziționează ca partener de încredere pentru companiile care, prin intermediul grantului, doresc să digitalizeze procese de HR și payroll, indiferent de industria din care fac parte: banking, BIG4, BPO, IT, servicii medicale, producție, retail, automotive, mass-media și advertising, transport, servicii și construcții etc.
„Soluțiile noastre, True HR și dp-Payroll vin în întâmpinarea nevoilor departamentelor de HR în ceea ce privește digitalizarea, pentru ca specialiștii în resurse umane să poată gestiona mult mai ușor activitățile de zi cu zi. Serviciile noastre pot fi cuprinse în sumele oferite prin programul PNRR. De ce să aleagă întreprinderile să lucreze cu noi? Fiindcă soluțiile noastre sunt intuitive și ușor de utilizat. Ba mai mult, noi ținem cont de modificările legislative și le actualizăm constant. Astfel, erorile umane și timpii de lucru se reduc, iar atât specialiștii în HR, cât și managementul și angajații se pot concentra pe obiectivele strategice importante. Suntem de 26 de ani pe piață, timp în care am perfecționat True HR și dp-Payroll ca să răspundă unei palete largi de nevoi. De asemenea, suntem la fiecare pas alături de clienții noștri”, a declarat Ionuț Gherle, CEO UCMS by AROBS.
Întreprinderile pot transmite online proiectele pentru finanțare, prin intermediul platformei de fonduri PNRR, doar în perioada 15 februarie – 30 iunie 2023.
Despre UCMS by AROBS
UCMS by AROBS este una dintre cele mai inovatoare companii românești, specializată în dezvoltarea de soluții integrate de management al resurselor umane și salarizării, cu o experiență de peste 2 de ani pe piața din România.
Peste 1.500 de clienți și parteneri folosesc cele două soluții software dezvoltate de UCMS by AROBS, True HR și dp-Payroll, atât direct, cât și prin intermediul partenerilor. Soluțiile UCMS by AROBS sunt menite să eficientizeze munca departamentelor HR și financiar la nivelul întregii companii, din industrii precum: banking, BIG4, BPO, IT, servicii medicale, producție, retail, automotive, mass-media și advertising, transport, servicii și construcții.
În prezent, compania dezvoltă soluții software integrate de management al resurselor umane și al salarizării pentru cinci verticale majore de business: Producție & Automotive, BPO, banking, retail, IT.
Printre principalii clienți ai companiei se numără: Brico Depot, BIG4, Mediafax, Siemens, Leroy Merlin, Romstal, CORA, JYSK, Volvo, Medicover & Synevo, Apex Team International, Intesa Sanpaolo Bank și mulți alții.
Din 2019, UCMS a intrat în portofoliul AROBS Transilvania Software, o companie cu capital românesc, specializată pe soluții IT încă din 1998. Cu timpul, AROBS Transilvania Software și-a extins activitatea în țări precum Belgia, Anglia, Germania, Ungaria, Indonezia și Republica Moldova, având peste 800 de angajați.