Generația Z, între agonie și extaz
Nu caută ajutor pentru a-și rezolva anxietățile. Cei mai mulţi nu merg la un specialist pentru a primi recomandări. Nu știu cum să procedeze în legătură cu unele sentimente.
Vorbim despre cei care fac parte din Generația Z (13-23 de ani). Spre exemplu, trăind într-o lume dominată de știri online și social media, aproape jumătate din aceştia au diverse probleme. Spun că sunt mai îngrijorați de felul în care arată decât de perspectiva carierei lor. Ori de bani, de terorism și de hărțuire.
Mai precis, un nou raport Kaspersky Lab a arătat că generația Z este cea mai anxioasă, majoritatea tinerilor admițând că au motive de îngrijorare în legătură cu ceva din viața lor, fără să caute ajutor specializat pentru a depăși problemele. Având în vedere că misiunea sa globală este de a transforma insecuritatea în securitate, Kaspersky Lab și-a unit forțele cu The Mix pentru a-i ajuta pe tinerii din toată lumea. Ca să își accepte insecurităţile şi să realizeze că acestea nu sunt bariere în calea fericirii, printr-o nouă campanie – #AndOwningIt.
Pot fi mai fericiți
Studiul a mai arătat că anxietățile generației cu pricina, ori îngrijorările ei pot influența comportamentul tinerilor, inclusiv modul în care abordează social media. De exemplu, este ceva obișnuit ca generația Z să creeze o percepție elaborată sau perfectă asupra aspectului lor. Majoritatea tinerilor petrece până la o jumătate de oră editându-și imaginile sau materialele video, înainte de la posta pe platformele de social media, pentru a-și crea o imagine fără cusur.
O altă descoperire importantă este că fetele sunt mai nesigure pe ele decât băieții, în legătură cu felul în care arată. Un număr aproape dublu de fete din generația Z, comparativ cu băieții, recunosc și că își schimbă obiceiurile alimentare. Adică: mănâncă mai mult sau se abțin să mănânce, din cauza anxietăților produse de aspectul lor. Tema perfecționării corpului și conținutul de fitness din social media le afectează mai multe pe tinere decât pe tineri. Demn de remarcat: Generația Z nu caută ajutor pentru a rezolva aceste anxietăți. Majoritatea tinerilor nu merg la un specialist pentru a primi recomandări, așa că nu știu cum să procedeze în legătură cu aceste sentimente.
Se pare însă că, acești tineri, pot fi mai fericiți dacă sunt ajutați să nu se mai simtă nesiguri pe ei. Și să realizeze că aceste insecurități nu pot fi bariere în calea fericirii lor. Pentru că primul pas în a transforma o insecuritate într-un punct forte este să ți-o asumi. Lucru important: tinerii din Generația Z reprezintă segmentul care atrage tot mai mult atenția angajatorilor. Ce vrea însă Generaţia Z de la viitorii angajatori s-ar putea să vrea toate generațiile. Aceasta însă este o cu totul altă poveste.