Chatbot-ul care te ajută să aplici repede la joburi pe Facebook, te ghidează şi îţi oferă informaţii
Aceasta este cea mai recentă inovație Carrefour pentru recrutarea în mediul online. Opțiunea este disponibilă în aplicația Facebook Messenger și are trei secțiuni – Cariere, Magazine și Sesizări.
Astfel, chatbot-ul oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job disponibil în companie şi oferă asistență pe tot parcursul procesului de aplicare, dar și informații despre magazinele Carrefour din proximitate. În plus, funcționează ca platformă de feedback, în interacțiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.
Secțiunea Cariere ajută candidații să aplice simplu și rapid pentru un post în cadrul companiei, în funcție de locație, dar și de preferințe în ceea ce privește formatul de magazin. Discuția online este structurată astfel încât să ușureze cât mai mult procesul de aplicare, iar ofertele de job sunt actualizate în timp real printr-o sincronizare permanentă cu secțiunea dedicată de pe site-ul companiei.
În plus, utilizatorii au posibilitatea să aplice pentru un punct de lucru, indiferent dacă există sau nu o poziție vacantă, urmând să fie contactați în momentul în care un post devine disponibil.
Mai mult, chatbot-ul oferă asistență și clienților care își doresc să localizeze rapid unităţile hipermarketului prin secțiunea „Magazine”, care listează rezultate din proximitatea utilizatorului, precum adresa, programul sau alte informații de contact. De asemenea, clienții au posibilitatea să vadă cataloagele cu produse, să-și optimizeze ruta până la cel mai apropiat magazin sau să vadă locația magazinului selectat, prin Google Maps.
Cea de-a treia secțiune are rolul de a eficientiza sugestiile sau sesizările referitoare la experiențele clienților în cadrul unităților din rețeaua Carrefour.
Proiectul a fost realizat în colaborare cu Centrade | Cheil, agenția digitală a companiei.
Utilizatorii pot afla mai multe detalii accesând secțiunea „Trimite mesaj” de pe pagina de Facebook a companiei.