Cum să îți optimizezi finanțele. Programul de la BCR care oferă soluții personalizate

Digitalizarea joacă astăzi un rol tot mai important, iar Grupul BCR a înțeles acest lucru și a implementat probrame financiare care pot răspunde nevoilor moderne ale clienților. Banca continuă să redefinească serviciile bancare prin digitalizare și educație financiară și să ofere soluții personalizate care facilitează accesul la produse adaptate fiecărei etape din viața unui client.
Creștere accelerată și beneficii personalizate
BCR a înregistrat o creștere semnificativă în toate segmentele de activitate în primul trimestru al anului 2025, raportează un avans de 9,7% al activelor nete și o creștere de 19,8% a profitului net comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. În centrul acestei performanțe se află Programul de Beneficii George, care a atras deja peste 1,4 milioane de clienți. Acesta este primul program bancar de loialitate din România, menit să răsplătească clienții cu oferte personalizate, ajustate la nevoile lor financiare și obiectivele pe termen lung.
Programul este structurat pe cinci niveluri – Go, Advanced, Pro, Max și Max Invest – și le oferă utilizatorilor acces la beneficii tot mai competitive pe măsură ce relația lor cu banca evoluează. De la dobânzi mai mici la credite, până la consiliere personalizată și servicii de investiții, George ajută clienții să își diversifice portofoliul financiar într-un mod responsabil și bine planificat.
Educația financiară – un pilon esențial
BCR nu se limitează doar la oferirea de produse financiare inovative. Grupul este dedicat educației financiare și dezvoltării unui comportament responsabil în ceea ce privește gestionarea banilor. Aproape 2,1 milioane de români au participat deja la programele educaționale BCR, precum „Școala de Bani” și „Coaching Financiar”. Aceste inițiative au ajutat mii de persoane să ia decizii financiare inteligente, să economisească și să își îmbunătățească planificarea financiară.
Un exemplu de succes al acestei abordări este Programul „Școala de Bani”, care a instruit mai mult de 815.000 de copii, adolescenți și tineri. Acesta este cel mai amplu program de educație financiară din România, iar în primele trei luni din 2025, peste 15.000 de persoane au absolvit cursurile.
Digitalizare și accesibilitate 24/7
Un alt punct forte al BCR este digitalizarea accelerată. Grupul a reușit să își transpună majoritatea produselor financiare într-un mediu complet digital, iar în T1 2025, 93% dintre produsele destinate persoanelor fizice au fost vândute pe flux 100% digital. Astfel, clienții pot deschide un cont, solicita un credit ipotecar sau achiziționa un depozit în câteva minute, direct din aplicația George, disponibilă 24/7.
De asemenea, BCR a lansat primul flux complet digital pentru refinanțarea creditelor ipotecare de la alte bănci, un pas important în simplificarea procesului bancar și în sprijinul celor care doresc să își optimizeze costurile financiare.
Impact sustenabil și responsabilitate socială
BCR nu doar că susține dezvoltarea personală a clienților săi, dar este și un partener de încredere în promovarea unor practici sustenabile. În 2025, BCR a finanțat proiecte sustenabile în valoare de peste 500 milioane de lei, majoritatea sunt investiții în energie regenerabilă. De asemenea, produsul ipotecar „Casa Mea Natura”, care sprijină achiziționarea de locuințe cu performanță energetică ridicată, a reprezentat 78% din creditele ipotecare noi acordate în T1 2025.
CITEȘTE ȘI: Ce poate învăța un vânzător dintr-un call ratat?
Foto: ID 79531550 ©Gabriel Petrescu | Dreamstime.co