In prezent, 54% din populatia Indiei are sub 25 de ani. Anul trecut in India, 60,4% din populatia tarii era apta de munca. Potrivit previziunilor pe 2016, 64% din populatia tarii va fi apta de munca, iar angajatii vor avea varste cuprinse intre 15 si 59 de ani. Conform datelor culese de Mercer, cresterea economica si diversitatea locurilor de munca generata de investitiile din ultimii ani a dus la o crestere semnificativa a numarului femeilor pe piata muncii. In momentul de fata numarul acestora este 15% din totalul populatiei care locuieste la oras, de 150 de milioane. Cele mai multe dintre femei lucreaza in industria de software (26%), iar datele arata ca, in viitor, procentajul va creste ajungand pana la 35%. India a inregistrat anul trecut o inflatie de 5%, iar economia tarii se baza in special pe servicii (54%), industrie (28%) si agricultura (18%).
Recomandările editorilor
-
Ce să faci ca să-ți maximizezi șansele să obții jobul dorit
Piața muncii este tot mai competitivă și cu tot mai puține posturi scoase la concurs, iar obținerea jobului dorit poate părea o misiune aproape imposibilă. Cu o strategie bine gândită, o bună înțelegere a propriilor resurse și o atitudine proactivă, poți transforma procesul de recrutare într-o oportunitate de creștere -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum își formează TotalSoft viitoarele generații de specialiști
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.
Leadership
-
Lucas Moraes și Dennis Zenz se alătură Dacia Sandriders pentru sezonul 2026 de Rally-Raid
Echipa Dacia Sandriders anunță extinderea line-up-ului său pentru sezonul 2026 al Campionatului Mondial FIA de Rally-Raid (W2RC), odată cu integrarea pilotului brazilian Lucas Moraes și a copilotului german Dennis Zenz. -
Vizită în „bucătăria internă” a Nolte Küchen, producătorul german cu clienți în peste 60 de țări | FOTO
Producătorul german Nolte Küchen, unul dintre liderii europeni în domeniul mobilierului de bucătărie, își consolidează prezența pe piețele internaționale cu o producție de peste 800 de bucătării pe zi, pe care le livrează în mai mult de 60 de țări. -
Bogdan Putinică a plecat de la Microsoft și a preluat conducerea companiei de inteligență artificială Wonderful
Bogdan Putinică, fost manager general Microsoft pentru regiunea EURA, a fost numit Executive General Manager al companiei de inteligență artificială Wonderful și o să coordoneze operațiunile în 29 de țări din Europa Centrală, Sud-Est și regiunea CIS -
Poveste de brand. De la ce vine numele Dacia
„Dacia” reprezintă mai mult decât un brand auto românesc: un simbol al identității naționale și al performanței industriale. Numele provine de la regatul dacilor, teritoriu istoric al României, cucerit de Imperiul Roman în secolul II d.Hr.