Ambiguitatea este unul dintre cele mai puțin vizibile, dar, în același timp, influente blocaje dintr-o organizație. Nu apare sub forma unei erori evidente, nu generează alarme, nu conduce neapărat la conflicte. În schimb...
O bună parte din vizibilitatea unui brand nu mai este decisă, în prezent, doar de creativitate sau strategia de comunicare, ci și de un actor tăcut, dar extrem de influent: algoritmul.
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să...
Multe echipe performează doar cât timp au „liderul potrivit”. Când acesta pleacă sau rolurile se reconfigurează, eficiența se prăbușește, iar organizația descoperă cât de mult depindea, de fapt, de un stil personal, nu de un sistem solid.
Viitoarea generație de lideri este definită de empatie, curiozitate și orientare spre dezvoltarea echipelor. Însă, înainte de a putea contribui la parcursul profesional al altora, liderii trebuie să fie ei înșiși pregătiți.