Top 10 skill-uri noi necesare în marketingul digital
1. Copywriting
Angajatorii care văd copywriting trecut în CV-ul tău înţeleg că în cazul absenşei unui copywriter dedicat, pot conta pe tine pentru a scrie textele (pentru site, SEO, newslettere sau reclame), cu rol de a informa şi convinge segmentul ţintă să îndeplinească anumite obiective. Este cu siguranţă un skill de preferat de trecut în CV, în locul menţionarii Microsoft Word.
2. Data Mining
Platforme ca Google Analytics, AdWords sau Facebook Insights ne pun la dispoziţie o mulţime de informaţii despre comportamentul segmentului ţintă, dar ţine de abilitatea noastră de a procesa datele (data mining) să putem trage concluzii utile. Excel este o unealtă de ajutor şi cunoaşterea ei la un nivel avansat reprezintă în continuare un skill important.
4. HTML-CSS
Deşi nu se aşteaptă nimeni ca un digital marketer să se ocupe cu scrierea de coduri pentru site-uri, abilităţi ca HTML şi CSS transmit faptul că te vei putea descurca pe cont propriu să faci mici modificări pentru ca un articol, un newsletter, o imagine sau un link să se afişeze corect.
3. Cunoştinte CMS
O mare parte din site-uri au la bază CMS-uri, adică sisteme de management de conţinut, ca WordPress, Joomla, Drupal, Blogger, sau Magento şi PrestaShop, în cazul magazinelor online. Abilitatea de a alege şi de a lucra cu astfel de platforme a devenit astfel un avantaj important.
5. Growth hacking
Angajatorii interesaţi de creşterea afacerii sunt în căutarea unor persoane care să le aducă mai rapid produsele în faţa unui număr cât mai mare de oameni interesaţi de ele. Growth hacking-ul reprezintă această abilitate şi implică de cele mai multe ori găsirea unor modalităţi de creştere virală.
Citeşte mai mult pe rezistenta-online.ro